Hee, ik zit met een niet zo fijn probleem.
Ongeveer 8 maanden geleden heb ik een motorola milestone 2 aangeschaft, vanwege het feit dat mijn ouwe samsung jet was gejat. Het abbonnoment liep gewoon door, dus die sim kaart in de milestone 2 gezet, en ik was weer blij. Maar op vrijdag 4 november heb ik een ander abbonement aangeschaft bij ben ( kan je iedere maand opzeggen
), en sinds dien ziet mijn motorola milestone 2 de sim kaart niet meer. Nu ben ik tussen deze periode wat wezen knutselen aan de milestone, met o.a. roms enz. De telefoon ziet de sim kaart ook wel, alleen geeft aan "BEN NL ( geen service )". In andere telefoons doet de sim kaart 't wel. Nu ligt mijn vermoeden dat ik een verkeerde rom erop heb gezet, hier de link http://and-developers.com/sbf:milestone2, 2.2.2 Service Version, UK. In mijn ben boekje dat ik heb meegekregen, staat namelijk dat mijn telefoon geschikt moet zijn voor 't 1800 netwerk, maar op de site staat 900 / 2100. Ik denk dat dit mijn probleem is, en dus vraag ik jullie dit: Heeft iemand nog een officiele rom thuis liggen van zijn motorola milestone 2? Alvast bedankt!
Ongeveer 8 maanden geleden heb ik een motorola milestone 2 aangeschaft, vanwege het feit dat mijn ouwe samsung jet was gejat. Het abbonnoment liep gewoon door, dus die sim kaart in de milestone 2 gezet, en ik was weer blij. Maar op vrijdag 4 november heb ik een ander abbonement aangeschaft bij ben ( kan je iedere maand opzeggen