Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hee, ik zit met een niet zo fijn probleem.

Ongeveer 8 maanden geleden heb ik een motorola milestone 2 aangeschaft, vanwege het feit dat mijn ouwe samsung jet was gejat. Het abbonnoment liep gewoon door, dus die sim kaart in de milestone 2 gezet, en ik was weer blij. Maar op vrijdag 4 november heb ik een ander abbonement aangeschaft bij ben ( kan je iedere maand opzeggen :) ), en sinds dien ziet mijn motorola milestone 2 de sim kaart niet meer. Nu ben ik tussen deze periode wat wezen knutselen aan de milestone, met o.a. roms enz. De telefoon ziet de sim kaart ook wel, alleen geeft aan "BEN NL ( geen service )". In andere telefoons doet de sim kaart 't wel. Nu ligt mijn vermoeden dat ik een verkeerde rom erop heb gezet, hier de link http://and-developers.com/sbf:milestone2, 2.2.2 Service Version, UK. In mijn ben boekje dat ik heb meegekregen, staat namelijk dat mijn telefoon geschikt moet zijn voor 't 1800 netwerk, maar op de site staat 900 / 2100. Ik denk dat dit mijn probleem is, en dus vraag ik jullie dit: Heeft iemand nog een officiele rom thuis liggen van zijn motorola milestone 2? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04:56

Geckoo

Good news, everyone!

stomme vraag, is de telefoon simlock vrij?

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja, tuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag besloten om de telefoon op te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melakke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-03-2015
Het ligt aan de sim kaart. Ik weet nog dat de originele Milestone problemen had met een Ben simkaart. Waarschijnlijk is dat bij de Milestone 2 ook het geval.
Het had ermee te maken dat de simkaarten van Ben een oudere type waren ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Okay, dus ik moet een nieuwe SIM kaart aanvragen ofzo bij ben, die wel compatible is? Of zouden ze die simpelweg niet hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melakke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-03-2015
Blijkbaar heeft Ben 2 verschillende typen SIM kaarten. http://www.androidworld.n...art-op-motorola-defy.html

Heb je trouwens wel eerst geprobeerd om een andere SIM kaart in je Milestone 2 te stoppen?

Verwijderd

Topicstarter
Jep. Heb ik gebrobeert, en die werken gewoon wel...
Pagina: 1