Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exbloder
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-05 22:39
Een paar dagen geleden begon mijn G5 v2(met 2 duimknoppen) uit te vallen, hierbij hoorde ik telkens het windows geluidje dat een apparaat verwijderd is, en begonnen de led's op de muis aan en uit te gaan(soms enkele seconden, soms heel even). Als ik de muis in een andere usb-poort stak werkte het ineens weer even, maar na een tijd werkte het gewoon helemaal niet meer. Nu krijg ik de laatste dagen de melding dat een USB-apparaat niet herkend wordt, dus waarschijnlijk gewoon stuk. Moederbord is uitgesloten want een random oude muis werkt wel(ben ik nu mee aan het werken, vreselijk :F ).

Heb eens de kabel bekeken en nu is er inderdaad een vrij scherpe hoek in die kabel gekomen(geen idee hoe), heb het stukje cloth afgeknipt van de kabel & recht gezet maar nog steeds niets.
Kabelbreuk dus waarschijnlijk. Nu heb ik op diverse fora ook gelezen dat mensen een support ticket op de site van Logitech aanmaken en zo een bepaalde korting krijgen op hun nieuwe muis. Aangezien ik van plan ben om een G500 te halen vraag ik me af of ik het beter langs de site van Logitech doe of voor + €50 van Micro-Mail Zeewolde laat afkomen(goedkoopste levering naar België).

Alvast bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:36
Bekend euvel dat ook al met de MX518 optrad. Vlak voor waar het snoer de muis ingaat wil vaak een kabelbreuk optreden.

Logitech is doorgaans erg coulant. Neem eerst eens contact op om de mogelijkheden na te vragen. Wellicht kan er onder garantie iets geregeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exbloder
Is wel al een muis van 2007, dus geen garantie meer. Zal maandag wel zien hoe ik het oplos, ik denk niet dat ik daarvoor nog antwoord ga krijgen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Gewoon Logitech mailen. Als je geen nieuwe krijgt krijg je iig wel korting.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:44

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Precies, mijn eerste gedachte was ook 'bel logitech', die gasten zijn bizar met hun customer-service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exbloder
Zal maandag eens bellen, zal hoogstwaarschijnlijk wel opgelost worden aan jullie reacties te lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Mijn "defecte" G9 werd 1 dag voor de garantie afliep ook binnen 3 dagen omgeruild voor een G9x.

Achteraf bleek het geen defect te zijn al leek het daar wel heel erg op ....

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exbloder
Kleine update: zoals verwacht heeft een Logitech medewerker me een kortingsbon van 50% aangeboden, heb dus een G500 aangeschaft via de site die een dezer dagen zal aankomen. Zeer netjes en snel opgelost van Logitech, ben zeer tevreden :p
Pagina: 1