Een paar dagen geleden begon mijn G5 v2(met 2 duimknoppen) uit te vallen, hierbij hoorde ik telkens het windows geluidje dat een apparaat verwijderd is, en begonnen de led's op de muis aan en uit te gaan(soms enkele seconden, soms heel even). Als ik de muis in een andere usb-poort stak werkte het ineens weer even, maar na een tijd werkte het gewoon helemaal niet meer. Nu krijg ik de laatste dagen de melding dat een USB-apparaat niet herkend wordt, dus waarschijnlijk gewoon stuk. Moederbord is uitgesloten want een random oude muis werkt wel(ben ik nu mee aan het werken, vreselijk
).
Heb eens de kabel bekeken en nu is er inderdaad een vrij scherpe hoek in die kabel gekomen(geen idee hoe), heb het stukje cloth afgeknipt van de kabel & recht gezet maar nog steeds niets.
Kabelbreuk dus waarschijnlijk. Nu heb ik op diverse fora ook gelezen dat mensen een support ticket op de site van Logitech aanmaken en zo een bepaalde korting krijgen op hun nieuwe muis. Aangezien ik van plan ben om een G500 te halen vraag ik me af of ik het beter langs de site van Logitech doe of voor + €50 van Micro-Mail Zeewolde laat afkomen(goedkoopste levering naar België).
Alvast bedankt

Heb eens de kabel bekeken en nu is er inderdaad een vrij scherpe hoek in die kabel gekomen(geen idee hoe), heb het stukje cloth afgeknipt van de kabel & recht gezet maar nog steeds niets.
Kabelbreuk dus waarschijnlijk. Nu heb ik op diverse fora ook gelezen dat mensen een support ticket op de site van Logitech aanmaken en zo een bepaalde korting krijgen op hun nieuwe muis. Aangezien ik van plan ben om een G500 te halen vraag ik me af of ik het beter langs de site van Logitech doe of voor + €50 van Micro-Mail Zeewolde laat afkomen(goedkoopste levering naar België).
Alvast bedankt