Toon posts:

ssd schijf--> activeren windows

Pagina: 1
Acties:
  • 696 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een vraag, als ik een ssd schijf wil toevoegen aan mijn bestaande pc, met OEM windows 7.
Dan moet je toch ook een nieuwe licentie van windows halen omdat er een hardware wijziging is geweest?
En je dan mogelijk niet meer windows kan activeren.

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-05-2025
Hier zijn al 1000 topics over geweest met alle uitleg en discussies.

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-01 20:06

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Nee, dat hoeft niet. Die wijziging is niet dusdanig ingrijpend dat dat noodzakelijk is.
Ga je die SSD als primaire schrijf gebruiken (wat me wel jouw doel lijkt) is het een ander verhaal. In dat geval kun je sowieso beter een herinstallatie uitvoeren, waarbij Windows ook opnieuw geactiveerd moet worden.

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Wil ik nog aan toevoegen dat wanneer Windows niet direct automatisch wil activeren met je originele licentiekey kan je altijd telefonisch activeren ( er vanuit gaande dat je een legale Windows7 licentie hebt ). Dat telefonisch activeren volgt wel een beetje vanzelf en is gewoon een legale manier.

Verwijderd

Topicstarter
Oke, heel erg bedankt, dan weet ik voldoende.

Verwijderd

OEM versies kan je altijd op dezelfde PC heractiveren. En nee, je HDD maakt hierbij niet uit.

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:44

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Dit is wel verschrikkelijk basic en daarnaast compleet in het verkeerde subforum. Daarom gaat dit topic dan ook op slot. Voor Windows licenties kun je de volgende keer beter in het Windows Client (WOS) subforum kijken. :)

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.