iPad 2 kopen of wachten op iPad 3 en concurrentie?

Pagina: 1
Acties:
  • 2.005 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kardox
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-07 00:17
Ik wil graag een ipad 2 kopen en ik ga vooral daarop internetten. Film kijken, chaten, Remote Desktop, soms spelletje spelen wil ik ook op die ipad doen.

Alleen ik weet niet of het verstandig is om nu een ipad 2 te kopen, terwijl in 2012 ipad 3 al uit komt. Met 3d ( lees ik op internet.).

ipad 2 zou mij 455 euro kosten. Dat is ook hooguit wat ik wil betalen voor een tablet momenteel.

Asus komt ook binnen kort met zijn eigen tablet versie. Ik weet niet hoelang het gaat duren voordat nieuwe concurrentie en ipad 3 al uit zijn.

Wat denken jullie hierover? kan ik niet beter afwachten?

[ Voor 4% gewijzigd door kardox op 05-11-2011 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxpat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 29-09 01:32
Ligt aan jezelf. Je kunt ook wachten op de iPad 4, 5, enz.

Niemand weet wanneer de iPad 3 uitkomt, misschien is het begin 2012, misschien is het eind 2012, misschien zelfs later. Dit kan niemand je vertellen, het ligt aan jezelf. Het is ook aan jezelf om te weten of je hem nu nodig hebt of dat je genoegen neemt met minstens een half jaar wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruitech
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-04 18:15
Ik zou persoonlijk rustig een ipad kopen. Ze blijven (mits er redelijk mee omgegaan word) redelijk waarde vast. Dus een half jaar gebruik & op tijd verkopen verlies je der niet heel erg veel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxpat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 29-09 01:32
ruitech schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 15:17:
Ik zou persoonlijk rustig een ipad kopen. Ze blijven (mits er redelijk mee omgegaan word) redelijk waarde vast. Dus een half jaar gebruik & op tijd verkopen verlies je der niet heel erg veel op.
Hier ben ik het mee eens. Ik zou persoonlijk ook nu een iPad kopen, in plaats van wachten. Maar let op het woordje persoonlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Foxpat op 05-11-2011 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 50Miles
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
Wat mij direct opvalt, is dat je het hebt over een ipad of een tablet van Asus. Weet wel dat Asus met een Android tablet komt.

Ik zou als ik jouw was eerst afwegen wat je wilt, Ipad of een android tablet. Als je voor android kiest zou ik inderdaad wachten op de nieuwe Asus aangezien deze over een aantal dagen schijnt uit te komen (voor hij in nederland is, zal nog wel even duren, maar importeren kan altijd).

Wil je liever Ipad, dan zou ik gewoon de Ipad 2 kopen. Apple heeft de gewoonte om jaarlijks een nieuw product uit te brengen, dus je loopt gewoon snel achter. Niet de moeite waard om dan steeds te blijven wachten.

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

Je bent de zoveelste die deze vraag hier al stelt....maar goed als je de laatste geruchten moet geloven dat komt de iPad3 pas in het 3e kwartaal in 2012 en mogelijk een upgrade van de iPad2 in het eerste kwartaal van 2012. Maar goed dit zijn geruchten....anyways ik zou zeggen neem vooral een iPad want die is op dit moment gewoon nog alleenheerser op de tabletmarkt en zal dat denk ik nog wel even blijven. Just my 2 cents...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou gewoon nu de iPad 2 kopen, eer de 3 uberhaupts uit is zijn we minimaal een half jaar verder. Je blijft anders zo twisten. Ik kan trouwens iPad 2 goedkoop in Malaysia krijgen daar kost een 16GB iPad 2 maar € 350, maar ga hem niet kopen omdat ik tablets maar overbodige gadgets vind wanneer je al een smartphone hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:23
50Miles schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 16:14:
Wat mij direct opvalt, is dat je het hebt over een ipad of een tablet van Asus. Weet wel dat Asus met een Android tablet komt.

Ik zou als ik jouw was eerst afwegen wat je wilt, Ipad of een android tablet. Als je voor android kiest zou ik inderdaad wachten op de nieuwe Asus aangezien deze over een aantal dagen schijnt uit te komen (voor hij in nederland is, zal nog wel even duren, maar importeren kan altijd).

Wil je liever Ipad, dan zou ik gewoon de Ipad 2 kopen. Apple heeft de gewoonte om jaarlijks een nieuw product uit te brengen, dus je loopt gewoon snel achter. Niet de moeite waard om dan steeds te blijven wachten.
LOL, bij apple loop je juist niet snel achter? :+ Bij android komt er elke maand een nieuwe uit... bij apple weet je zeker dat het ongeveer een jaar duurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WDHBGS
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15:35
Koop gewoon een goedkope Android 3.0-tablet die erg tweakbaar is.
Daardoor kan je er vaak nieuwe Android-updates opzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon de iPad 2 kopen. Er is geen betere tablet op de markt en als hij komt dan is het de volgende iPad.
Zoals al eerder gezegd Apple producten hebben in het algemeen een erg hoge restwaarden en tegen die tijd verkoop je dan gewoon de 2 die je vandaag gekocht hebt en leg je een klein beetje bij voor die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

kardox schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 15:07:
Ik wil graag een ipad 2 kopen en ik ga vooral daarop internetten.
Dat

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keiichi
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:53
Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:08:
Gewoon de iPad 2 kopen. Er is geen betere tablet op de markt en als hij komt dan is het de volgende iPad.
Apple fanboy? :P

De meeste die beweren dat apple producten het meest perfecte zijn hebben meestal nog niets anders in hun handen gehad.

Overigens voor internet kun je beter gewoon een Android tablet ivm het nu nog ondersteunde flash. :)

Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga is in een winkel kijken wat je het prettigst vind. Ik zelf ben erg blij met mn Asus, mijn zwager met zn Apple. Wat vind je lekker in de hand liggen, welk scherm vind je prettig, welke gui welke prijs. Wachten op de volgende versie krijg je straks ook weer. Als er een nieuw model uit is zijn er al gelijk geruchten over de nieuwkomer, zo krijg je er nooit 1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-10 09:40

-SaveMe-

-klik-

De iPad2 doet alles wat jij opnoemt en wordt nog lang niet tot de max benut (alles moet ook nog draaien op de 1).

De keuze voor Andriod of iOS is, imho, vooral een afweging wat betreft de apps en dan komt momenteel de iPad er een stuk beter uit. Daarom heb ik zelf ook een iPad2 gekocht. Over een jaar (of twee) zien we wel weer hoe de status dan is ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Niemand weet wanneer de iPad 3 uitkomt, en de features die in geruchten opduiken kun je het best afdoen als onzin. De afgelopen tijd zijn er talloze geruchten over Apple-producten naar buiten gekomen, waarvan verreweg de meesten niet bleken te kloppen.

Wat betreft de concurrentie. Asus komt inderdaad op korte termijn met een interessant nieuw model, maar ze hebben er ook al eentje. De Transformer ligt al enige tijd in de winkel, dus dat geeft je wel een idee of je het waard vindt om op zijn opvolger te wachten.

Verder blijft dit gewoon een puur persoonlijke keuze waar anderen geen zinnig antwoord op kunnen geven. Het hangt van jezelf af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke_msx
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 11:43
Keiichi schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:12:
[...]

Apple fanboy? :P

De meeste die beweren dat apple producten het meest perfecte zijn hebben meestal nog niets anders in hun handen gehad.

Overigens voor internet kun je beter gewoon een Android tablet ivm het nu nog ondersteunde flash. :)
Ik heb wel beide vergeleken, en ik ben alleen maar meer gaan vinden dat Android tablets het nog lang niet halen bij een iPad2. Flash is dood of stervende, je moet wel heel veel behoefte hebben aan Flash zooi om dat op te laten wegen tegen de nadelen van een Honeycomb tablet.

Macbook 2,13 GHz 4GB 120GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat verwacht je in een Apple topic?
Ik denk dat dat andersom net zo erg is en dat de groep Apple "haters" nog veel groter is. (die het dus nooit een (eerlijke) kans zouden geven.
Lolz really? Flash is death en als er al sites zijn die de moeite waard zijn maar de overstap zelf nog niet kunnen maken dan is er wel een app voor/van. Nee neem lekker geen iPad om te internetten, niet veilig geen lange batterijduur en al helemaal geen betere apps (ook op internet gebied). :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zw0lsman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-04-2018
RoD schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:23:
Niemand weet wanneer de iPad 3 uitkomt, en de features die in geruchten opduiken kun je het best afdoen als onzin. De afgelopen tijd zijn er talloze geruchten over Apple-producten naar buiten gekomen, waarvan verreweg de meesten niet bleken te kloppen.
Helemaal mee eens, op 1 gerucht na: het beeldscherm. Dit is toch wel een redelijk hardnekkig gerucht dat al sinds vóór de iPad2 launch bestaat, en dit gaat toch wel zeker uitkomen.

Maar inderdaad: probleem is dat niemand weet wanneer de 2S/3 uitkomt, zeker niet omdat Apple bij de iPhone 4S ook heeft afgeweken van de jaarlijkse cyclus...

[ Voor 3% gewijzigd door zw0lsman op 11-11-2011 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 19:25

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Goed, ik ga dit topic sluiten, en wel om de volgende redenen:

1. de iPad 3 is nog niet uit, nog niet aangekondigd, en niemand kan concrete info geven over de specificaties en/of de release-datum. Aangezien we geen geruchtenforum zijn, hoort dit hier dus niet.
2. aangezien nog niemand iets weet over wat/hoe/wanneer van de iPad 3, kan niemand veel zinnigs roepen.
3. we doen hier doorgaans niet aan 'wat moet ik kopen?'-topics, en dit is er een. Uitzondering op deze regel is een situatie waarbij je twijfelt tussen 2 (of 3) bestaande modellen, en je goed kunt aangeven waar je dan precies concreet over twijfelt. Iets als "ik twijfel tussen een MacBook Pro 13" en een MacBook Air 13". Welke is beter?" is dus fout ;)

Launching containers into space

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.