'Ziggo mag tv-kanalen uit analoge zenderpakket halen'

Pagina: 1
Acties:

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
nieuws: 'Ziggo mag tv-kanalen uit analoge zenderpakket halen'

Misschien een idee om erbij te zetten dat ze ook in het digitale aanbod aan het rotzooien zijn met het aanbod?
https://www.ziggo.nl/#entertainment/special/ ,
De meeste regionale omroepen van buiten de aangrenzende provincies worden vanaf 1 november niet meer uitgezonden in je woonplaats. Deze wijziging is alleen van toepassing als je digitaal televisie kijkt van Ziggo.

[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 05-11-2011 13:40 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Ale je dan toch toch bezig bent fix deze ff

"National Geagraphic"

Iperf

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

In het artikel staat ook RTL 4 & SBS 6, terwijl de bron spreekt van het totale pakket van de oproepbedrijven RTL Nederland (4, 5, 7 & 8 ) en SBS Nederland (SBS6, Net5 & Veronica).

Dat is toch een behoorlijk verschil. 2 of 7 zenders..

[ Voor 3% gewijzigd door RaZ op 05-11-2011 13:50 ]

Ey!! Macarena \o/

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02 09:49

arnoudwokke

Redacteur
@Raven ik snap het verband, maar ik ben bang dat die extra info het artikel voor sommige mensen iets te complex kan worden. Het artikel gaat over analoog; als ik dan ineens iets ga vermelden over digitaal, heb je kans dat mensen de draad kwijt raken. Dank voor de info :)

@fish Gefixt :)

@RaZ Ik snap je opmerking niet helemaal. RTL4 en SBS6 zijn hier als voorbeeld genoemd van wat de rechter bedoelt met de meest bekeken commerciele zenders in Nederland. Ik heb nergens kunnen vinden hoe het advies van de programmaraden er tot in detail uitzag :)

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Volgens TotaalTV heeft het zogenoemde 'strategisch adviseren' de programmaraden de das omgedaan. Daarbij wordt als commerciële zender bijvoorbeeld National Geographic of Discovery Channel geadviseerd, omdat programmaraden ervanuit gaan dat zenders als RTL4 of SBS6 sowieso in het analoge zenderpakket worden opgenomen.
Met een link naar het artikel van TotaalTV, waar men spreekt over RTL Nederland & SBS Nederland.

De bron waaruit het gehaald wordt, heeft ook al de nodige updates gehad, dus wellicht dat dat verklaarbaar is.

Het viel me op dat jullie iets anders meldde dan de bron vermeld die jullie aanhalen in die paragraaf.

Ey!! Macarena \o/

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
arnoudwokke schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 15:41:
@Raven ik snap het verband, maar ik ben bang dat die extra info het artikel voor sommige mensen iets te complex kan worden. Het artikel gaat over analoog; als ik dan ineens iets ga vermelden over digitaal, heb je kans dat mensen de draad kwijt raken. Dank voor de info :)
Okee.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Pagina: 1