After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ale je dan toch toch bezig bent fix deze ff
"National Geagraphic"
"National Geagraphic"
In het artikel staat ook RTL 4 & SBS 6, terwijl de bron spreekt van het totale pakket van de oproepbedrijven RTL Nederland (4, 5, 7 & 8 ) en SBS Nederland (SBS6, Net5 & Veronica).
Dat is toch een behoorlijk verschil. 2 of 7 zenders..
Dat is toch een behoorlijk verschil. 2 of 7 zenders..
[ Voor 3% gewijzigd door RaZ op 05-11-2011 13:50 ]
Ey!! Macarena \o/
@Raven ik snap het verband, maar ik ben bang dat die extra info het artikel voor sommige mensen iets te complex kan worden. Het artikel gaat over analoog; als ik dan ineens iets ga vermelden over digitaal, heb je kans dat mensen de draad kwijt raken. Dank voor de info 
@fish Gefixt
@RaZ Ik snap je opmerking niet helemaal. RTL4 en SBS6 zijn hier als voorbeeld genoemd van wat de rechter bedoelt met de meest bekeken commerciele zenders in Nederland. Ik heb nergens kunnen vinden hoe het advies van de programmaraden er tot in detail uitzag
@fish Gefixt
@RaZ Ik snap je opmerking niet helemaal. RTL4 en SBS6 zijn hier als voorbeeld genoemd van wat de rechter bedoelt met de meest bekeken commerciele zenders in Nederland. Ik heb nergens kunnen vinden hoe het advies van de programmaraden er tot in detail uitzag
Met een link naar het artikel van TotaalTV, waar men spreekt over RTL Nederland & SBS Nederland.Volgens TotaalTV heeft het zogenoemde 'strategisch adviseren' de programmaraden de das omgedaan. Daarbij wordt als commerciële zender bijvoorbeeld National Geographic of Discovery Channel geadviseerd, omdat programmaraden ervanuit gaan dat zenders als RTL4 of SBS6 sowieso in het analoge zenderpakket worden opgenomen.
De bron waaruit het gehaald wordt, heeft ook al de nodige updates gehad, dus wellicht dat dat verklaarbaar is.
Het viel me op dat jullie iets anders meldde dan de bron vermeld die jullie aanhalen in die paragraaf.
Ey!! Macarena \o/
Okee.arnoudwokke schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 15:41:
@Raven ik snap het verband, maar ik ben bang dat die extra info het artikel voor sommige mensen iets te complex kan worden. Het artikel gaat over analoog; als ik dan ineens iets ga vermelden over digitaal, heb je kans dat mensen de draad kwijt raken. Dank voor de info
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Pagina: 1