BF1942 wil niet meer starten

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max Hunt
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 14:03
Tot voor kort deed BF1942 het altijd perfect. Maar sinds ik ben overgestapt op een andere monitor setup krijg ik een error als ik BF1942 wil opstarten.

Als ik BF1942 normaal opstart dan zie ik alleen in de linkerbovenhoek een klein zwart scherm, maar dat verdwijnt binnen 1 seconde en daarna gebeurt er niks meer. Als ik instel dat het spel in windowed mode moet starten dan krijg ik een echte error:

"Invalid videomode specified"

- Ik heb de video / videodefault bestanden ingesteld op 800 x 600
- Ik heb dezelfde bestanden ingesteld op mijn native resolutie van 3820x1920
- allowAllRefreshRates staat op 1
- Ik heb het spel al opnieuw geïnstalleerd

Niks lijkt te helpen, ik blijf bij elke wijziging hetzelfde probleem houden. Andere spellen doen het echter wel prima en tot voor kort BF dus ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:01

Fresh

nee is nee

wat is de refresh rate (hertz) van je monitor? Probeer die eens in te stellen in die videodefault.con files.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Gezien je over een 'monitor setup' praat, neem ik aan dat je meer dan één scherm hebt? Veel (oudere) games werken niet (goed) wanneer er meerdere monitoren zijn aangesloten. Probeer het eens met maar één scherm ingeschakeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:39

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

volgens mij een kwestie van de juiste configfile weggooien, of eventueel je hele bf1942 map in my docs en dan maakt hij een nieuwe aan, met de juiste monitor settings.. (correct me if I am wrong, dat is al meer dan 10 jr geleden ..)

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®