Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn desktop pc is al aardig verouderd en draait te langzaam. Omdat ik volgend jaar ga studeren was ik van plan een laptop aan te schaffen. Deze laptop gebruik ik dus voor school en om af en toe een filmpje op te kijken, dus niet om te gamen.

Kunnen jullie mij deze laptop adviseren, of zijn er voor vergelijkbare prijzen betere laptops te krijgen?

Algemeen
Merk Acer
Productnaam Aspire 7551G-N976G50MN
Productcode LX.PXG02.166
EAN code 4717276679460

Processor/geheugen
Processor - Serie AMD Phenom II
Processor - Type AMD Phenom II N970
Processor - Klokfrequentie 2,2 GHz
Geheugen capaciteit 6 GB
Type geheugen DDR3
SODIMM sloten 2
Geheugen uitbreidbaar tot 8 GB

Opslag
Harddisk/SSD - Capaciteit 500 GB
Harddisk/SSD - Toerental 5400 rpm
DVD branden

Graphics
Type videokaart ATI Mobility Radeon HD 5470
Scherm - Afmeting 17,3 inch
Scherm - Resolutie 1600x900
Scherm - LED-achtergrondverlichting Ja
DVI-uitgang Nee
VGA-uitgang Ja
HDMI-uitgang Ja
DisplayPort-uitgang Nee

Connectiviteit
LAN - Snelheid 100 Mbit/s
Modem Nee
Bluetooth Nee
HSDPA/UMTS Nee

Aansluitingen
PC-Card Type II 0
ExpressCard (type) Nee
USB 2.0 3
FireWire - Totaal 0
eSATA 0
Aansluiting dockingstation Nee

Software
Microsoft Windows 7 Home Premium

Bij voorbaat dank,

Max W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florejaen
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-08 23:27
Wat versta je onder beter?

Aan welke eisen moet je laptop precies voldoen?
Als je dat weet kan je in de Pricewatch hierboven rechts even de dingen aanvinken die je wilt hebben en dan kijken welke laptops er over blijven.

(ps: waarom geen i3/i5/i7? De phenom is van eind 2010, je hebt volgens mij meer aan een recente sandybridge? Tenzij je natuurlijk echt een quadcore wilt, de quadcore-intels zijn een stukje duurder denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:18

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Hoe vaak denk je volgend jaar je laptop mee te nemen? Aangezien 17.3 inch echt een enorme bak is in je tas en ook om te dragen vrij zwaar. Niet zozeer voor dit jaar maar vooral als je hem straks mee wilt gaan nemen voor in de collegezaal of op de fiets/in het OV.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wharfedale
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-08 20:24
Als ik even snel in de pricewatch kijkt, vind ik betere laptops voor minder dan 500e.
Je moet eerst wat eisen opstellen zoals welke schermgrootte, hardeschijf grootte enz.
En dan kan je zelf filtere in de pricewatch, ook kan je de bestbuyguide van oktober, reviews van laptops lezen, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-10 22:26
Wellicht ook belangrijk: wat ga je studeren, en in hoeverre is een (snelle) pc hierbij noodzakelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welkom op GoT :w

Losse "welke moet ik kopen?" topics zijn niet meer toegestaan op GoT, lees hiervoor *LET OP* - Wat moet ik kopen.

Dit betekent niet dat de vraag niet is toegestaan, je bent vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde (N)BBG topics, deze kun je vinden in Best Buy Guide overzichtstopic.
Ik zou eerst even uitzoeken wat je precies nodig hebt trouwens. Om te beginnen raad ik een kleiner scherm aan, en toen ik 2 jaar geleden in jouw situatie zat heb ik besloten om meer te besteden. Dat was het achteraf gezien zeker waard. Gezien je studie pas volgens jaar begint zou ik eigenlijk nog een jaar wachten...

Dit topic gaat dicht. Maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om je vraag te stellen in de daarvoor bestemde topics.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.