heb een Senfu setje aangeschaft bij Herman, met normaal kraanwater blijft de proc. 10 tot 15 graden koeler....leuk, maar ik wil meer!!! Waar kan ik een Peltier element kopen, gewone winkel graag want ik wil nix via internet bestellen BUITEN nederland.....
Verwijderd
ALs je nog even geduld hebt dan leveren wij ook peltier elementen; verschillende typen. Maar ik denk dat er 2 basics zullen komen. Een 52 watt en 72 watt uitvoering beide met een DeltaT. van 70 graden. Alle zulen van Melcor komen.
zie www.melcor.com voor de specs
Als je spec. info wilt mail me even!
Greetinz
Newt
zie www.melcor.com voor de specs
Als je spec. info wilt mail me even!
Greetinz
Newt
Kun je die specs hier niet neer zetten, zijn vast meer mensen die ze wel willen weten denk ik zo
Verwijderd
Ben ook erg geinteresseerd in prijzen. Maar ja...
Trouwens, waarom noemen jullie zoiets toch OC-Shop? Is OK-Winkel niet netter? :-)
Trouwens, waarom noemen jullie zoiets toch OC-Shop? Is OK-Winkel niet netter? :-)
Verwijderd
De 2 hoofdtypen die we zullen verkopen van Melcor zijn de:
PT6-12-40 en de PT8-12-40
zie hier voor de DeltaT, watts etc.
www.melcor.com/ptseries.htm
Ik kan wel een indcatie geven van de prijs.
De PT6 zal ongeveer 75,- kosten en de PT8 ongeveer 95,-.
Ik weet niet in hoeverre jullie bekend zijn met de gehele achtergrond en gebruik van TEC elementen. Geef zelf even aan wat jullie precies willen weten.
We heten OC-Shop.nl, omdat we ook internationaal zakendoen. We zijn namelijk nu ook distributor van Alpha in de Benelux.
Greetinz
Newt
PT6-12-40 en de PT8-12-40
zie hier voor de DeltaT, watts etc.
www.melcor.com/ptseries.htm
Ik kan wel een indcatie geven van de prijs.
De PT6 zal ongeveer 75,- kosten en de PT8 ongeveer 95,-.
Ik weet niet in hoeverre jullie bekend zijn met de gehele achtergrond en gebruik van TEC elementen. Geef zelf even aan wat jullie precies willen weten.
We heten OC-Shop.nl, omdat we ook internationaal zakendoen. We zijn namelijk nu ook distributor van Alpha in de Benelux.
Greetinz
Newt
Ik denk dat Tafkae het niet snapt
OC-shop staat voor Overclocking/Overclockers -shop
Niet voor OK dus
OC-shop staat voor Overclocking/Overclockers -shop
Niet voor OK dus
Verwijderd
Kan anders best OK zijn, zo'n winkel, en als ze zelf ook het een en ander aan overklokken doen, dan kan het ook een Operatie Kamer zijn, en als je overclocking naar het Nederlands vertaald, wat krijg je dan?
Juistem! OK dan!
Juistem! OK dan!
Als de winkel om te OC-en maar OK wordt.
Blij dat je tevreden bent met het setje, Rob. Welkom bij de waterkoeling-clan!
Herman
www.waterkoeling.nl
Blij dat je tevreden bent met het setje, Rob. Welkom bij de waterkoeling-clan!
Herman
www.waterkoeling.nl
Senfu setje roelt zeker, mijn Athlon 500 loopt nu stabiel op 749.07 Mhz.
Hoger wil hij echt niet, hij wil niet meer posten, ook niet op 2.0V, ik denk dat ik maar eens naar die cache divider moet gaan kijken, hij staat nu nog gewoon op œ.
F.
Hoger wil hij echt niet, hij wil niet meer posten, ook niet op 2.0V, ik denk dat ik maar eens naar die cache divider moet gaan kijken, hij staat nu nog gewoon op œ.
F.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Pagina: 1