Ik heb mijn monitor (samsung 2233rz, 22" TFT) naar de winkel (BCC) teruggebracht omdat er vlekken in beeld te zien zijn. De verkoper vroeg of ik water gebruikt had om het scherm schoon te maken. Ik zei ja. De verkoper zei dat de vlekken door water zouden kunnen komen omdat het water in het scherm trekt en omdat er kalk in het water zit. Ook zei de verkoper dat ze daarom van dat speciale reinigingsspul voor lcd-monitoren verkopen.
Nu heb ik de handleiding gedownload en er staat te lezen "u kunt de monitor en het oppervlak van het TFT-LCD afnemen met een zachte, iets vochtige doek."
Ik heb dus gewoon zo gedaan als in de handleiding staat. Nu hebben ze die monitor opgestuurd om hem te repareren.
Vraag: kunnen die vlekken inderdaad ontstaan door water of lult die verkoper maar wat? Ik geloof er niks van dat die vlekken door water zijn ontstaan.
Nu heb ik de handleiding gedownload en er staat te lezen "u kunt de monitor en het oppervlak van het TFT-LCD afnemen met een zachte, iets vochtige doek."
Ik heb dus gewoon zo gedaan als in de handleiding staat. Nu hebben ze die monitor opgestuurd om hem te repareren.
Vraag: kunnen die vlekken inderdaad ontstaan door water of lult die verkoper maar wat? Ik geloof er niks van dat die vlekken door water zijn ontstaan.
In an age that prizes truth our greatest obstacle may be the very mind that seeks it.