Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meacount
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-05 10:32
Hoi allemaal,

Ik heb mijn iPhone 4s gisteren binnen gekregen, maar er zijn een paar problemen met mijn Ben simkaart.
(Simkaart is met een pincode beveiligd.)

Als ik mijn iPhone start dan doet de ontgrendeling van de simkaart heel raar.
Ik heb de juiste pincode ingetikt en dan doet de iPhone niks of ik moet heel lang wachten totdat hij ontgrendeld wordt.
Met pincode beveiliging aan, herkent de iPhone mijn telefoonnummer ook niet.
Ook valt het signaal soms plotseling weg, ik moet daarvoor de telefoon opnieuw opstarten om het signaal terug te krijgen.

Als ik de pincode beveiliging uitschakel, dan werkt hij gewoon en de iPhone 4s kan dan wel mijn nummer vinden.
Het signaal valt dan tot dusver niet weg.

Zijn er meer mensen met zulke problemen? Met andere providers of alleen met Ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingTenteehje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-05 12:25

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

Ik heb hier pas een topic voorbij zien komen van iemand met ongeveer hetzelfde probleem, niet herkennen nummer en zo, maar weet niet of dit ook met BEN was. Wellicht even in het forum hier kijken of hier een oplossing voor is gevonden. Anders zou ik eens kijken of het de software is, door een restore uit te voeren of zo. Mocht dit niet baten zou ik gewoon kijken of je hem niet kan ruilen of zo.

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediacj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:31
Heb ook een dergelijk probleem gehad met een 4S met Vodafone dat na verloop van tijd het mobiele netwerk wegvalt en ik opnieuw moet starten maar lijkt nu weg te blijven.

[ Voor 22% gewijzigd door Mediacj op 04-11-2011 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meacount
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-05 10:32
Bedankt voor de antwoorden.

Heb zojuist de hele topic van de link hierboven doorgelezen. Inderdaad is het het exacte probleem wat ik nu heb. :'(
Ik zal ook contact met Ben maken en kijken of ik er een nieuwe simkaart kan krijgen en hopen dat het problemen daarmee opgelost zal worden.

Groetjes,

Meacount.