Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Harde schijf probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
een vriend is langsgekomen met zijn HD en GPU en ik dacht die sluit ik aan en ik boot gewoon op zijn HD, en hij boot wel alleen als ik bij de windows 7 splash screen kom houdt hij halverwegen op en krijg ik heel kort een BSOD te zien. is er een domme beginnersfout die ik heb gemaakt of weet een van jullie een andere oplossing??
zijn HD heeft btw 64 bit win7 en ik 32 bit.

THX

Processor :C2Q q6600 @ stock
Mobo: Asus P5K EL- EMU
RAM : 4GB DDR2
(zijn)GPU : hd 6870
(zijn) HD : samsung spinpoint f3 1Tb

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:12

Fiber

Beaches are for storming.

Windows opnieuw installeren... :)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Zijn pc zal hoogstwaarschijnlijk hele andere hardware hebben dan jij hebt. Je kunt niet zomaar een andere OS disk erin proppen en hopen dat die start.
Er komen zoveel conflicten tijden het starten van Windows, dat de boel (services, register, drivers) vast komt te zitten.

Wat jij wilt, gaat niet werken. Snelste manier? zoals al gezegd was, Windows opnieuw installeren op de disk.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• Peter F
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Vaak zit het probleem in de controller die de harddisk aanstuurt.
Als deze driver niet overeen in de orginele installatie met de controller waar je de harddisk nu op aan sluit kan hij niet in een bepaalde modus komen, Je zult dan een BSOD krijgen met 0X007B melding.
Je kunt hem opnieuw installeren, of Acronis universal restore gebruiken.
Image maken van je eigen pc, dan met universal restore terug plaatsen terwijl de hd in de nieuwe machine zit, hij zal dan tijdens het terug plaatsen om drivers vragen van de nieuwe controller.

Succes.

.

Verwijderd

Topicstarter
ah ok thx! nouja khad het zelf al opgelost door op zijn HD te booten en dan gwn de games via mijn HD af te spelen. maar iig bedankt deze kan op slot