ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?
Mijn geknipte t-mobile kaart deed het gewoon in mijn 4S. Zelf geknipt met een schaar en een sjabloon, dus niet met zo'n blitse tang.
Als je had gezocht dan had je je antwoord al gehad. En je kan het natuurlijk ook gewoon proberen, lukt het knippen niet, kan je alsnog langs de winkel om een nieuwe te halen. Lukt het wel, mooi!
Dit kan natuurlijk ook wat vriendelijker, gezien de problemen die er zijn met sommige simkaarten...
Dit kan natuurlijk ook wat vriendelijker, gezien de problemen die er zijn met sommige simkaarten...
[ Voor 22% gewijzigd door Hoedje op 08-11-2011 23:03 ]
The devil is in the details.
Klopt wil ik ook gaan doen in het begin heb ik dat ook gedaan met mijn ipad.
Maar ik wou dus inderdaad eventjes weten of dat een probleem was of die hem slikte.
Echter zal ik hem daarna wel omruilen voor een echte micro sim.
Als die weer een beetje goed op voorraad zijn.
Maar ik wou dus inderdaad eventjes weten of dat een probleem was of die hem slikte.
Echter zal ik hem daarna wel omruilen voor een echte micro sim.
Als die weer een beetje goed op voorraad zijn.
ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?
Klopt, maar langs de winkel gaan dan krijg je denk ik het antwoord wij hebben net zo veel sim kaarten als iphones op het moment sorry.Hahn schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 14:21:
Als je had gezocht dan had je je antwoord al gehad. En je kan het natuurlijk ook gewoon proberen, lukt het knippen niet, kan je alsnog langs de winkel om een nieuwe te halen. Lukt het wel, mooi!
Dit heb ik al vernomen van collega's vandaar de vraag.
Ik heb gewoon gratis een nieuwe SIM kaart bij de T-Mobile store gehaald. Is een gewone SIM kaart waar je de MicroSIM uit kan drukken, dus ik heb em nu in mijn 3GS, en als de 4S binnen is, de MicroSIM eruit drukken en die in de 4S
het nieuws gemist zeker?
De bestaande micro-sim kaarten van t-mobile geven problemen in de 4S. Het type dat het wel doet, hebben ze momenteel slechts beperkt op voorraad.
De bestaande micro-sim kaarten van t-mobile geven problemen in de 4S. Het type dat het wel doet, hebben ze momenteel slechts beperkt op voorraad.
Vandaar dat ik even wacht tot de goeie er zijn en dus mijn huidige simkaart op maat wil knippen voor de iphone 4smichel2506 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 17:05:
het nieuws gemist zeker?
Knippen is geen probleem en erg gemakkelijk. Heb gisteren mijn oude t-mobile simkaart omgetoverd tot microsim. 5 minuten werk, scheelt je weer een bezoekje aan de t-mobile winkel,
Pagina: 1