Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-09 12:09
Ik weet dat er misschien wel erg veel van deze vragen worden gesteld, maar bij apple wordt je maar dom afgescheept. Het gaat om het volgende:

Ik heb als bedrijfstelefoon de iphone 4, nu staat itunes op de computer van me werk. Sinds de servers zijn gewijzigd en de account floating zijn en niet meer aan de computer is gekoppeld heeft itunes problemen gehad gegevens over te zetten. Nu heeft Itunes vandaag mijn versie van 4.2.1 naar 5 gezet en natuurlijk ben ik al mijn gegevens kwijt, foto's, muziek en alle contacten..

Nu dacht ik geen probleem, ik herstel de telefoon gewoon van een reserve kopie. Nu weet ik dat de software niet meer naar versie 4.2.1 gaat maar ik krijg geen enkele gegevens er meer op. Daarnaast kan ik alleen de laatste reservekopie pakken, welke natuurlijk de update is :(

Is er een mogelijkheid om oudere reservekopies te selecteren en hoe gaat dit in zijn werk.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoyvoy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-12-2024

hoyvoy

Prutser

Herstel in iTunes, als de iphone is opgestart, configureer hem en zeg bij de laatste stam "zet iTunes reservecopie terug". Verbind dan met iTunes op de pc waar je reservecopie opstaat en herstel vervolgens met deze reservecopie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-09 12:09
hoyvoy schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 18:58:
Herstel in iTunes, als de iphone is opgestart, configureer hem en zeg bij de laatste stam "zet iTunes reservecopie terug". Verbind dan met iTunes op de pc waar je reservecopie opstaat en herstel vervolgens met deze reservecopie.
Ja dit heb ik allemaal geprobeerd, maar mocht niet baten..

Blijkbaar ben ik mij foto's en contacten kwijt, de rest kon ik nog wel terughalen. Contact gehad met apple, maar die kunnen er niks aan doen en dat het terugzetten van de reservekopie niet mogelijk is komt volgens hun door de computer 8)7

Naja ik heb er vrede mee, en heb de meeste gegevens weer terug, toch blijft het een scheit telefoon. Iedereen vindt het gebruiksgemak zo goed van apple, naja ik vind het maar bagger.

Van mij mag deze op slot!