Ik vroeg me af of iemand ervaring had met aparaatje aangezien ik erover zit te denken om er 1 aan te schaffen. Bijv. of de ingebouwde mp3 speler een beetje knap is enz. :?:?
KOPEN!!!!!!!!!!!!!!!! Het is een prachtige telefoon, zeker de beste die er nu is. Dat ding heeft werkelijk alles. Ik heb hem nu 4 dagen, en ik ben nog zo blij geweest met een telefoon, dit ding kan zo veel: wap, mp3, tril, voice dial. handsfree, infrarood modem, grafisch display, spelletjes, lithium battery.Op woensdag 21 maart 2001 17:26 schreef --BoBo-- het volgende:
Ik vroeg me af of iemand ervaring had met aparaatje aangezien ik erover zit te denken om er 1 aan te schaffen. Bijv. of de ingebouwde mp3 speler een beetje knap is enz. :?:?
Ik gebruik hem nu in combi met mijn laptop om mijn email op te halen of te i-netten.
Het enigste nadeel is dat ie zo duur is, maar dan heb je ook wat, qua design en qua mogelijkheden. TIP: koop geen nokia. Als je een nokia 6110 hebt gehad heb je ze allemaal gehad. Het enigste is dat ze kleiner en lichter worden, niet vernieuwend dus.
Hoi.
BansheeBoy S(L45)e
:{ ²
Zoek ff met de search naar 'siemens sl45'.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
kijk eens op http://www.kieskeurig.nl
Dit topic is gesloten.
![]()