Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Outlook 2007] Paragraaf markeringen gaan niet weg

Pagina: 1
Acties:

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:38

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Ik kwam vandaag bij iemand een vreemd probleem tegen; elke keer als ze een reply of iets forward in outlook, zodra ze begint te typen, verschijnen alle (normaal onzichtbaar) tekens van enters, spaties etc.

Nu is dit uit te schakelen door CTRL+Shift+* te doen, maar dit fixed het probleem niet permanent. Het komt elke keer terug. Ook zodra ik begint te typen, en die tekens komen weer, dan heeft de tekst die ik typt, een stippellijn onder zich. Als ik vervolgens weer CTRL+Shift+* doe, is de tekst die geschreven is, dus weg. Doe ik dan weer CTRL+Shift+* dan zie ik die tekst gewoon staan tussen die tekens.

Heb wat gegoogled betreft dit probleem maar kwam alleen maar resultaten/antwoorden tegen hoe je die tekens weer weghaalt(CTRL+Shift+*, die ongekeerde P, Editor Options> Display etc). Maar geen van deze fixen het probleem permanent.

Zou dit misschien kunnen komen omdat er een handtekening bij staat die in Word is gemaakt?

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
NormailEmail.dotm al eens hernoemd naar .old wanneer Outlook gesloten is?

Dat de handtekening in Word gemaakt is maakt niet uit, al is het wel beter om de Signature Editor in Outlook zelf te gebruiken of anders een echte HTML editor.

HowTo-Outlook | MSOutlook.info