• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04:10

codex

Geen OpenAI agent :)

Topicstarter
Hoi,

Ik deed een check om mijn processor temperaturen na te gaan en ik constateerde dat ze nogal aan de hoge kant zijn(idle 52%) Gezien mijn koeler nogal slechte voetjes heeft wil ik vandaag een nieuwe gaan halen, alleen nu ik in real temp kijk zie ik een CPU load terug van 50 > 30%. In de processenlijst van taakbeheer zie ik niets terug wat die load kan veroorzaken, maar wel weer dezelfde load in het prestaties tabblad . Ligt het aan mij of is dit abnormaal? Het is mij nooit eerder opgevallen.

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
reemprive schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 09:06:
Hoi,

Ik deed een check om mijn processor temperaturen na te gaan en ik constateerde dat ze nogal aan de hoge kant zijn(idle 52%) Gezien mijn koeler nogal slechte voetjes heeft wil ik vandaag een nieuwe gaan halen, alleen nu ik in real temp kijk zie ik een CPU load terug van 50 > 30%. In de processenlijst van taakbeheer zie ik niets terug wat die load kan veroorzaken, maar wel weer dezelfde load in het prestaties tabblad . Ligt het aan mij of is dit abnormaal? Het is mij nooit eerder opgevallen.
is de load constant?

Verwijderd

Ik kan je bericht niet decrypten kan je wat duidelijker zijn?

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-02 16:54

Yintha

We'll stay gold forever

Temperaturen in procenten? meestal zijn het graden.
Start windows eens op met zo min mogelijk onnodige zaken zoals msn skype etc.

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Heb je wel aangevinkt: processen van alle gebruikers weergeven?
Vervolgens sorteren op processor. Dan moet je zien welk proces de 30% constant snoept.

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04:10

codex

Geen OpenAI agent :)

Topicstarter
Reepje schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 09:11:
Heb je wel aangevinkt: processen van alle gebruikers weergeven?
Vervolgens sorteren op processor. Dan moet je zien welk proces de 30% constant snoept.
Ah, gevonden! WDFME.exe, Western Digital File Management blijkt de boosdoener te zijn. Ik gebruik de programma's van Western Digital zelf niet om te backup'en dus die ga ik eruit knallen.

Bizar, het houdt 3 kernen op 30 tot 50 procent bezig.

Bedankt, had ik zelf natuurlijk op moeten komen! :)

[ Voor 6% gewijzigd door codex op 04-11-2011 09:24 ]

Pagina: 1