Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nieuwe computer bestellen (naar buitenland)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey, ik woon nu een tijdje buiten NL, en ik wil een nieuwe computer online bestellen. Maar dan wel echt losse hardware want dat is gewoon stukken goedkoper. Helaas kan ik hier (israel) geen goeie online winkels vinden, en in nl deed ik het altijd via alternate (goeie ervaring mee). Die verzend helaas niet internationaal, dus zit ik nu toch te kijken naar een andere (nederlandse) webwinkel.

Iemand ervaring hiermee? En kent een goeie winkel? Het liefst bestel ik hier natuurlijk maar ivm dure prijzen, weinig online winkels en slechte ervaring twijfel ik daar toch aan. Verder woon ik hier nog niet zo lang dus ik ken ook niet alles, en in nl ging het toch allemaal makkelijker.

Alvast bedankt :)

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-11 18:13

Barrycade

Through the...

Bij Alternate bestellen en naar familie in nederland laten sturen en zij sturen het weer naar Israel?

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03:52
Heb je geen vrienden / familie waar je de spullen naartoe kan laten zenden. En dat zij het dan weer naar israel verzenden ?

Cloud ☁️

Verwijderd

In israel was hardware toch goedkoop?

Verwijderd

Topicstarter
Via familie sturen kan idd, maar ik weet niet of dat veel geld gaat kosten?

Hardware is hier niet goedkoop hoor, zo kan je bijvoorbeeld een gpu bestellen in nl voor 80 euro, dan is diezelfde kaart hier voor 125 euro

• jaapsander
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-10 10:19
Door familie laten sturen is altijd goedkoper dan te laten importeren/exporteren. Je kan het zelfs als kado op laten sturen waardoor je een kans hebt dat je geen importheffingen hoeft te betalen (blijft een kans).

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan je zoiets het beste versturen? Gewoon de pakketten die je van alternate krijgt doorsturen? Zullen dan denk ik wel minstens 2 pakjes worden, medium case wel.

En is het goed beschermt enzo? Niet fijn om een half gebroken moederboord binnen te krijgen bijv. ;w

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2011 10:12 ]

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Hoeveel euro scheelt het in totaal? Via Postnl versturen gaat je 60 euro kosten en mogelijke kans op belastingen.

Zo kan je berekenen hoeveel goedkoper je uit bent en of het waard is voor jou kwa euro's en tijd.

Verwijderd

Topicstarter
Na wat zoeken heb ik hier toch nog een redelijke winkel kunnen vinden, toch altijd wel fijner om het niet uit het buitenland te bestellen. Je hebt hier best wel meerdere winkels, maar die moet je kennen. Het zit alleen echt met online webwinkels minder (tja ik vergelijk dus met Alternate.nl wat echt een topsite is). Maar uiteindelijk toch wel een goeie gevonden, heeft veel op voorraad (maar niet alles, zo is er bijv. maar 1 Corsair voeding.. tja). En de prijzen (waar ik toch niet goed had naar gekeken) zijn veel goedkoper dan in NL, zo heb ik nu een systeem besteld voor ongeveer 500euro .. via Alternate zou ik daar 800euro voor betalen. Ik had eerder denk ik oude prijzen gezien.

Als alles goed gaat krijg ik 'm deze week nog binnen. :)
Pagina: 1