Hallo allemaal,
Vanmiddag heb ik mijn nieuwe ssd ontvangen (crucial m4 64gb) en geïnstalleerd samen met 3 nieuwe casefans. Dus ik zet de pc aan en ga in de bios om te checken of alles goed is en staat. Niet dus: ik zie gelijk dat de nieuwe ssd niet herkend wordt, evenmin de dvd-drive, maar de hdd (spinpoint f3 1tb) wordt wel herkend. Ik heb de cmosjumper gereset, heb verschillende sata poorten geprobeerd, ik heb de molex kabel van mijn modulaire voeding afgehaald (hier zitten alle nieuwe fans op, ik dacht, misschien is de voeding overbelast; mijn ssd, hdd en drive zitten op de sata), maar niks helpt
En dat terwijl hiervoor alles herkend werd (alhoewel mijn videokaart ook al kuren vertoonde (zie topic: Lag in games)). Dan maar booten van de hdd. Ik krijg mijn vertrouwde desktop te zien, maar zie gelijk dat iets ontbreekt: de icoontjes rechtsonder in de taakbalk. Alleen avast, geluid en datum-tijd worden weergegeven, de rest zijn lege hokjes. Kan iemand mij uitleggen wat hier in godsnaam aan de hand is. Ik vind het nogal weggegooid geld als deze ssd niet blijkt te werken (waar ik zo naar uitkeek).
Alvast bedankt voor jullie hulp!!!
Vanmiddag heb ik mijn nieuwe ssd ontvangen (crucial m4 64gb) en geïnstalleerd samen met 3 nieuwe casefans. Dus ik zet de pc aan en ga in de bios om te checken of alles goed is en staat. Niet dus: ik zie gelijk dat de nieuwe ssd niet herkend wordt, evenmin de dvd-drive, maar de hdd (spinpoint f3 1tb) wordt wel herkend. Ik heb de cmosjumper gereset, heb verschillende sata poorten geprobeerd, ik heb de molex kabel van mijn modulaire voeding afgehaald (hier zitten alle nieuwe fans op, ik dacht, misschien is de voeding overbelast; mijn ssd, hdd en drive zitten op de sata), maar niks helpt
Alvast bedankt voor jullie hulp!!!