Beste allen,
na lang twijfelen heb ik eindelijk de stap eens genomen om mijn PC te upgraden.
Mijn specs voorheen waren:
Gigabyte EP35-DS3R
Intel Core 2 DUO E8400
Patriot Xtreme 4GB DDR2 Geheugen
ATi Radeon HD4870
Dit heb ik geupgrade naar:
Asus P8P67
Intel Core i5 2500K
Corsair Vengeance 8GB DDR3
Videokaart is nog hetzelfde gebleven.
Nu heb ik dit allemaal geinstalleerd, echter loop ik tegen een probleem aan.
Bij het opstarten van Windows krijg ik direct bij het zien van het Windows Logo een BSOD.
Dit gebeurt elke keer als ik de computer opnieuw opstart en verder kom ik niet.
Ik dacht eerst dat het eventueel aan de temperatuur lag van mijn onderdelen (Kennis is niet optimaal op dit gebied)
Echter zie ik in de BIOS dat mijn CPU 35 graden is en de rest is ook allemaal naar behoren, geen gekke dingen dus.
Alle onderdelen zijn ook gewoon te zien in de bios en lijken naar behoren te functioneren.
Keer op keer blijf ik echter die BSOD houden. Deze verdwijnt echter weer zo snel, dat ik niet kan zien wat er exact in het scherm staat.
Ik zit nu een beetje met m'n handen in m'n haar omdat ik geen idee heb waarom het systeem niet gewoon op wil starten.
Een reinstall van Windows heb ik nog niet gedaan (Weet niet of dit het uberhaupt op zou kunnen lossen) aangezien ik op dit moment de DVD even niet tot mijn beschikking heb.
Hebben jullie enig idee waar het probleem ligt en waarom ik die BSOD blijf krijgen? (Veilige modus werkt overigens ook niet.)
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Marcel Sinteur
na lang twijfelen heb ik eindelijk de stap eens genomen om mijn PC te upgraden.
Mijn specs voorheen waren:
Gigabyte EP35-DS3R
Intel Core 2 DUO E8400
Patriot Xtreme 4GB DDR2 Geheugen
ATi Radeon HD4870
Dit heb ik geupgrade naar:
Asus P8P67
Intel Core i5 2500K
Corsair Vengeance 8GB DDR3
Videokaart is nog hetzelfde gebleven.
Nu heb ik dit allemaal geinstalleerd, echter loop ik tegen een probleem aan.
Bij het opstarten van Windows krijg ik direct bij het zien van het Windows Logo een BSOD.
Dit gebeurt elke keer als ik de computer opnieuw opstart en verder kom ik niet.
Ik dacht eerst dat het eventueel aan de temperatuur lag van mijn onderdelen (Kennis is niet optimaal op dit gebied)
Echter zie ik in de BIOS dat mijn CPU 35 graden is en de rest is ook allemaal naar behoren, geen gekke dingen dus.
Alle onderdelen zijn ook gewoon te zien in de bios en lijken naar behoren te functioneren.
Keer op keer blijf ik echter die BSOD houden. Deze verdwijnt echter weer zo snel, dat ik niet kan zien wat er exact in het scherm staat.
Ik zit nu een beetje met m'n handen in m'n haar omdat ik geen idee heb waarom het systeem niet gewoon op wil starten.
Een reinstall van Windows heb ik nog niet gedaan (Weet niet of dit het uberhaupt op zou kunnen lossen) aangezien ik op dit moment de DVD even niet tot mijn beschikking heb.
Hebben jullie enig idee waar het probleem ligt en waarom ik die BSOD blijf krijgen? (Veilige modus werkt overigens ook niet.)
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Marcel Sinteur