Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnsch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-08 17:36
Ik heb hier een ASUS EEEPC 1101HA met Windows XP. Het probleem is dat wanneer ik enige tijd de linker muisknop ingedrukt hou en dan los laat dan blijft hij (softwarematig) ingedrukt, tot ik nog een keer klik. Het maakt niet uit of ik het touchpad gebruik of een aangesloten muis. Ik heb ook al de drivers van het touchpad verwijderd maar dat lost niets op. Weet iemand hoe ik dit verhelp? Het stoort mij heel erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexxxxxxxxxx
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Hier had uw tekst kunnen staan

Doet het probleem zich ook voor bij andere besturingssystemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnsch
Er staan geen andere besturingssystemen op. En die ben ik ook niet van plan erop te zetten.

Maar aangezien het ook zo is bij een USB muis ga ik er vanuit dat het een softwarematig probleem is. Ik hoop een vinkje ergens bij muisinstellingen, maar kan het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnsch
Ah ik heb het al gevonden! het heet 'Klikvergrendeling'. Bij muisinstellingen van het configuratiescherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:50

Fiber

Beaches are for storming.

Start, Configuratiescherm, Printers en andere hardware, Muis, Vinkje weghalen bij 'Klikvergrendeling inschakelen'.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.