Hallo,
Ik ben bezig met een website voor 1 van de buren hier uit de straat.
Nu heb ik zelf hosting bij Interion.eu en zag dat ze daar geen nieuwe bestellingen meer aannemen (zal wel te maken hebben met de overname)
Na wat zoeken een andere budget hoster gevonden in de vorm van Hosting2go.nl
Ik heb daar het goedkoopste pakket aangeschaft met een domeinnaam.
Tot zover alles goed.
Na 1 dag komt mijn klant terug met de opmerking dat die wat conflicten heeft met de domeinnaam en dat hij een andere wil. Aangegeven dat die daarvoor een nieuwe aan moet vragen omdat wijzigen niet mogelijk is een nieuwe besteld.
Ik ga er van uit dat als ik al een hosting (webspace) pakket heb dat ik dat niet dubbel nodig heb, dus bij hosting2go gekozen voor enkel een domeinnaam welke ik koppel aan het eerste pakket.
Ook hier alles goed.
Echter nu wil ik op die nieuwe domeinnaam alles doen en kom ik tot de conclusie dat de 2e domeinnaam (de goede) dus gelijk doorverwijst naar de eerste (de foute domeinnaam).
Op hun website lees ik bij de 'helpdesk';
Hoe dan ook kom ik dit domein nergens tegen en kan ik er ook niks voor instellen.
Iemand enige ervaring met Hosting2go en bovenstaand probleem?
En dan zou ik graag weten hoe ik zorg dat het 2e domein gewoon normaal wordt benaderd en niks te maken heeft met de foutieve domeinnaam.
Iemand met een telefoonnummer van Hosting2go zou ook prettig zijn, zodat ik evt. een belletje kan plegen.
Ik ben bezig met een website voor 1 van de buren hier uit de straat.
Nu heb ik zelf hosting bij Interion.eu en zag dat ze daar geen nieuwe bestellingen meer aannemen (zal wel te maken hebben met de overname)
Na wat zoeken een andere budget hoster gevonden in de vorm van Hosting2go.nl
Ik heb daar het goedkoopste pakket aangeschaft met een domeinnaam.
Tot zover alles goed.
Na 1 dag komt mijn klant terug met de opmerking dat die wat conflicten heeft met de domeinnaam en dat hij een andere wil. Aangegeven dat die daarvoor een nieuwe aan moet vragen omdat wijzigen niet mogelijk is een nieuwe besteld.
Ik ga er van uit dat als ik al een hosting (webspace) pakket heb dat ik dat niet dubbel nodig heb, dus bij hosting2go gekozen voor enkel een domeinnaam welke ik koppel aan het eerste pakket.
Ook hier alles goed.
Echter nu wil ik op die nieuwe domeinnaam alles doen en kom ik tot de conclusie dat de 2e domeinnaam (de goede) dus gelijk doorverwijst naar de eerste (de foute domeinnaam).
Op hun website lees ik bij de 'helpdesk';
Waarschijnlijk? Nee, ik heb gewoon een extra domeinnaam besteld welke ik aan me bestaande hosting pakket heb gekoppeld.[Instellingen] Domeinnaam onvindbaar in het Control Panel
Waarschijnlijk heeft u een Domeinforward besteld, deze bieden geen ondersteuning voor E-Mail en het zou zinloos zijn ze in uw Control Panel te plaatsen. (U kunt er toch niets aan instellen).
Wanneer u alsnog E-Mail ondersteuning wenst voor uw Domeinforward, of een andere website wilt plaatsen dan op uw hoofdpakket, kunt u ervoor kiezen deze op te waarderen tot een volwaardig hostingpakket.
Hoe dan ook kom ik dit domein nergens tegen en kan ik er ook niks voor instellen.
Iemand enige ervaring met Hosting2go en bovenstaand probleem?
En dan zou ik graag weten hoe ik zorg dat het 2e domein gewoon normaal wordt benaderd en niks te maken heeft met de foutieve domeinnaam.
Iemand met een telefoonnummer van Hosting2go zou ook prettig zijn, zodat ik evt. een belletje kan plegen.