Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Humppaporo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 29-05-2024
Ik ben eigenlijk op zoek naar informatie over actuele android-phones in Nederland. Ik ben bezig met de vertaling van een boek over photo-apps voor android. maar daarin wordt een hele reeks smart- en andere phones behandeld die mogelijk hier helemaal niet werken of verkrijgbaar zijn. Verder weet ik eigenlijk ook niet hoe actueel ze zijn; m.a.w. of sommige al een opvolger hebben. Ik heb wat zitten zoeken, maar voor een nitwit als ik, is de hoeveelheid info behoorlijk overweldigend.

De behandelde phones zijn deze:

Droid X
HTC EVO 4G
Samsung Galaxy S
Droid incredible
Droid
Droid 2
HTC Thunderbolt
Sharp ISO3
Altek Leo

Iedereen die reageert, alvast bedankt!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-11 19:43

bonzz.netninja

Niente baffi

Alle in NL leverbare Android toestellen op dit moment staan uiteraard gewoon in de pricewatch :)
http://tweakers.net/price...USqx2iE-2RmwnHsh2ExFRr_QM

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-11 17:52
Ik wou net zeggen volgens mij kan je dat zo terug vinden. Maar toch even uit mijn hoofd (geen garanties)

Droid X, nee
htc evo 4g, soort van (in NL als desire HD en ietsje anders)
samsung galaxy S, ja
droid incredible, nee
droid, ja (als milestone)
droid 2, ja (als milestone 2 (?) )
htc thunderbolt, lijkt ok op desire HD, maar denk het niet.
Sharp en altek geen idee.

Het is een begin, succes!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:49

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hallo & welkom :)
Helaas gaat je allereerste topic gelijk al op slot omdat hij niet voldoet aan Het algemeen beleid. Op GoT verwachten we dat gebruikers eerst zelf gaan zoeken naar een oplossing van hun vraag/probleem. Aangezien de vraag zeer eenvoudig zelf is op te lossen kan ik er vanuit gaan dat je zelf niet voldoende hebt gezocht. Lees voor je een topic opent eerst het algemene beleid, daarin staat waaraan een topic moet voldoen.

Veel plezier nog op GoT :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Dit topic is gesloten.