Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Muis en tobo stoppen met reageren

Pagina: 1
Acties:

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Hallo mensen,

Echt ff een heel vervelend probleem.
Ik heb de laatste tijd regelmatig, dat mijn muis en toetsenbord gewoon stoppen met reageren.
Het is niet zo dat ze helemaal disconnecten, maar de aansturing stop gewoon. Mijn toetsenbord is voorzien van scherm, en daar staat normaal een klok op. Die valt weg, maar het scherm blijft wel ononderbroken licht geven.

Daarnaast heeft mijn muis ledjes, teneinde de gevoeligheid aan te kunnen passen. Die blijft ook branden.
Om het hele zaakje weer aan de gang te krijgen (ik heb 2 minuten gewacht, en geen verandering), moet ik de hele PC booten, en dan werkt het weer zonder problemen.

Mijn systeem is alsvolgt:
- Logitech G15 1st gen (met draad)
- Logitech G5 muis. (met draad)
- Intel i5 2500k
- Kingston DDR3 2x4GB 1600mhz @ CL9
- ASRock P67 Extreme4
- 2x Sapphire 6950 2GB (Dirt 3 Edition) in Crossfire
- Coolermaster CM690II Advanced case
- XFX Core Edition 750W
- Windows 7 x64

Eerst gebeurde het echt ééns in de maand, als ik zat te photoshoppen of gewoon browsen.
Nu, sinds ik BF3 speel, lijkt het echt eens in de paar uur te gebeuren.
Ben echt al talloze skillpoints kwijt :P

Weet iemand hoe dit kan? Ik heb alle mobo drivers opnieuw geinstalleerd, dat heeft volgens mij, nog niet geholpen.

Iemand?

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Kijk eens in de eventviewer wat het systeem meldt op de tijd van vastlopen.

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

• DutchManticore
Tens schreef op donderdag 03 november 2011 @ 15:40:
Kijk eens in de eventviewer wat het systeem meldt op de tijd van vastlopen.
Die stond uit. Heb hem nu aangezet, en wachten op de volgende keer dat het gebeurt.
Maar probleem is, hij loopt dus helemaal niet vast.

Spel gaat gewoon door, geluid ook, alleen mobo en tobo stoppen met reageren?

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Misschien de drivers van je toetsenboard en muis eens updaten en ook maakt het wel verschil soms op welke usbpoorten je het toetsenboard en muis aangesloten hebt. Wanneer je je muis en toetsenboard aan de voorkant aangesloten hebt ( via moederboardheaders ) kan je eens proberen om ze aan de achterkant aan te sluiten.

• DutchManticore
Ok ff update, ik heb 't nog niet weer meegemaakt...