Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.
Kijk eens in de eventviewer wat het systeem meldt op de tijd van vastlopen.
if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor
Die stond uit. Heb hem nu aangezet, en wachten op de volgende keer dat het gebeurt.Tens schreef op donderdag 03 november 2011 @ 15:40:
Kijk eens in de eventviewer wat het systeem meldt op de tijd van vastlopen.
Maar probleem is, hij loopt dus helemaal niet vast.
Spel gaat gewoon door, geluid ook, alleen mobo en tobo stoppen met reageren?
Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.
Misschien de drivers van je toetsenboard en muis eens updaten en ook maakt het wel verschil soms op welke usbpoorten je het toetsenboard en muis aangesloten hebt. Wanneer je je muis en toetsenboard aan de voorkant aangesloten hebt ( via moederboardheaders ) kan je eens proberen om ze aan de achterkant aan te sluiten.
Ok ff update, ik heb 't nog niet weer meegemaakt...