Ervaringen met Fabrieksprijs.com

Pagina: 1
Acties:

• Thedr
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-01 00:32
In mijn zoektocht naar de goedkoopste verkoper van de Creative EP-630 oordopjes kwam ik zojuist de webshop fabrieksprijs.com tegen;
linkje
Ze zijn verreweg de goedkoopste (staan niet in de pricewatch), maar vind ze wel erg goedkoop vergeleken met de andere aanbieders, wat me doet twijfelen of het wellicht namaak rommel is. Een beetje het gezegde van "if it seems to good te be true, it can't be true"...
Heeft er iemand ervaring met dit specifieke of andere product(en) van deze webshop?

Verwijderd

Bedrijfje is in ieder geval uitgeschreven bij de Kamer van Koophandel.
Lijkt mij reden genoeg om niet te bestellen toch ?

Linkje kvk

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2011 10:25 ]

• Thedr
Goed opgemerkt... had dat nog niet gechecked idd.
Naja voor mij iig een no-go dus :)
Thnx!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:26

-tom-562

Oliesjeik

Het lijkt mij ook een soort van (doorgeefluik?) dealextreme achtige site. Grote kans dat het sowieso neppers zijn dan

Vaak bu'j te bang!

• Loek92
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17-01 13:14
Op Chinese sites kun je inderdaad ook 'EP-630's' kopen voor een paar dollar.
Waarschijnlijk zijn dit gewoon die nepperts dus.

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Als je op de productomschrijving zoekt met google, dan kom je al snel bij focalprice uit.

Daar is de omschrijving al veranderd, maar de plaatjes zijn nog wel hetzelfde. :D

• Thedr
Goede kans inderdaad. Goede kans ook dat het geen neppers zijn; ik wil denk ik liever niet weten wat de marges zijn op dit soort producten... Nu valt dat op dit soort producten onder 25 euro misschien nog mee, maar geloof nooit dat in-ears van >100 euro meer dan 25 euro aan materiaal/productie kosten. Maargoed, da's een andere discussie :X
Bottomline is dat ik dus iig niks ga kopen via www.fabrieksprijs.com
Pagina: 1