Verschil tussen een T-Mobile site en een externe webshop

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoeRmX
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:19
Beste Tweakers,

Ik vroeg me af wat nou het verschil is tussen een Webshop van een externe aanbieder van abonnementen en een standaard aanbieder zoals T-mobile.

Ik zie bijvoorbeeld dat als ik verleng via een externe aanbieder *typhone* dat ik 112,- euro moet betalen voor een Samsung Galaxy S2 met de eerste 3 maanden gratis abonnement en bij de normale T-mobile shop 213,- euro moet betalen met de eerste 3 maanden gratis abonnement.

Zit er een verschil in providers of zie ik iets over het hoofd?
Als je bij Typhone afsluit zit je dan toch gewoon aan een standaard abonnement vast van T-mobile?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Geen verschil, behalve de prijs. Waarom de aanbieders nog een eigen webshop hebben snap ik niet, ik mag aannemen dat niemand daar een toestel bestelt als het bij een andere website goedkoper kan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-10 21:47
Er kan wel degelijk verschil zijn: namelijk voorraad! Terwijl vorig jaar iedereen zuchtend en kreunend een eindeloze levertijd (wachttijd) had via de T-mobile shop voor de iPhone 4, had ik via een andere webshop het ding binnen een week in huis...

Dus behalve de prijs kan dat ook nog een rol spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Een ander verschil is, dat telefoons uit de providershop vaak branded zijn en die van een onafhankelijke webshop meestal niet. Er zijn natuurlijk uitzonderingen, soms heeft een shop, naast de gewone, ook de goedkopere providerversie, maar dan wordt het erbij vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Gotiniens

Fairly odd Tim

Een externe aanbieder kan ook pas bij binnen 3 maand van het aflopen van je contract je contract verlengen, Bij T-mobile kan dat al binnen 4 maand.

Ook kan je bij T-mobile een Early-renewal (buiten die 4 maand tegen kosten verlengen, ivm gestolen/verloren telefoon) doen, en bij een externe partij niet.