Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:56
Ben van plan om een Iphone 4s met een hi-125 te nemen. Nu heb ik al wat gegoogeld op ervaringen met Hi en daar kom ik meer oudere posts tegen. Zijn er tweakers ( zijn toch mensen met kennis ;) ) die mij hun ervaringen met Hi kunnen vertellen. B.v netwerkdekking, klantenservice ,internet snelheid enz.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:59
HI == KPN dus vraag in je omgeving hoe de netwerkdekking daar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:40

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Geef even aan waar je zit, dat is dan eenvoudiger te bespreken. Ik zit in het midden van Nederland, Ede en omgeving en heb hier eigenlijk altijd goed bereik. Klatenservice heb ik weinig nodig gehad, alleen bij het verlengen van mijn abonnement. Dan bel ik altijd naar Hi, levert het meeste voordeel op. Ik heb net even een test gedaan met de app Speedtest (van OOKLA) en ik kom hier uit op

Ping=157ms , Download 259kbps en Upload 87 kbps.

[ Voor 6% gewijzigd door janvanduschoten op 03-11-2011 08:56 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
janvanduschoten schreef op donderdag 03 november 2011 @ 08:51:
Geef even aan waar je zit, dat is dan eenvoudiger te bespreken.
Ik zit in Apeldoorn , T-Mobile heeft hier nogal wat gaten in het netwerk.
Voorkeur gaat uit naar HI maar mochten er mensen zijn met Vodafone ervaring is altijd welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

janvanduschoten schreef op donderdag 03 november 2011 @ 08:51:
Geef even aan waar je zit, dat is dan eenvoudiger te bespreken. Ik zit in het midden van Nederland, Ede en omgeving en heb hier eigenlijk altijd goed bereik. Klatenservice heb ik weinig nodig gehad, alleen bij het verlengen van mijn abonnement. Dan bel ik altijd naar Hi, levert het meeste voordeel op. Ik heb net even een test gedaan met de app Speedtest (van OOKLA) en ik kom hier uit op

Ping=157ms , Download 259kbps en Upload 87 kbps.
Met wat voor een internetbundel haal je die snelheden? :)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06:57

Quad

Doof

Netwerkdekking is zeer goed.
Hi is een dochter van KPN en loopt ook over het netwerk van KPN, en dat heeft de beste dekking.
De klantenservice, tsja niet nodig gehad alleen bij het afsluiten van mijn abonnement, levert je wellicht een iets betere deal op.
Internetsnelheid, weet niet wat de snelheid is, maar op basis van gevoel is het best vlot.
Ik gebruik het ism een Android telefoon.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• julian19haas
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-10 08:14
zou niet bij hi gaan klantenservice is niet goed en je hebt een datalimiet wat je met je iphone bij tmobile niet hebt verder is de iphone goedkoper bij tmobile.
zit nu 2 jaar bij hi en ben blij dat ik er over een maand weg ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

julian19haas schreef op zondag 06 november 2011 @ 20:44:
zou niet bij hi gaan klantenservice is niet goed en je hebt een datalimiet wat je met je iphone bij tmobile niet hebt verder is de iphone goedkoper bij tmobile.
Hoezo vind je de klantenservice niet goed? En is dit niet een wat persoonlijke ervaring waar de TS totaal geen last van zou kunnen hebben in zijn geval? :)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:11

Snippertje

Light up your life

Ik heb juist erg goede ervaringen met de klantenservice van Hi. Altijd snel en netjes geholpen :)

Verder is de ontvangt goed (KPN netwerk) te noemen. Nooit echt problemen mee eigenlijk.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06:54

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

julian19haas schreef op zondag 06 november 2011 @ 20:44:
De kwaliteit van Hi is afhankelijk van het medium... Ik heb ondertussen ervaring met winkels, twitter en Telefoon. Winkel is afhankelijk van wie je treft maar zijn een beetje met hun handen gebonden omdat ze alleen een winkel mogen zijn en geen helpdesk of klantenservice. Hier is het dus redelijk. Telefoon is bizar wisselend wie je krijgt. Heb hele goede gehad maar ook bizar slechte. Daarna via Twitter is het eigenlijk prima te noemen. Soms wat traag maar ze hebben mij tot nu toe wel het duidelijkste geholpen.

Dus niet goed is wisselend maar slecht zou ik het niet willen noemen en weg wil ik er eigenlijk ook niet. Tenzij het mij echt bizar veel meer kost dan de rest. Een beetje extra zou ik graag betalen voor een bizar goed netwerk, redelijke service beter dan wat ik veel hoor van andere mensen met andere netwerken maar het kan nog veel beter en dat was toch wel het enige wat je doet je telefoon :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Maarja, het is Vodafone of T-Mobile wat je hoort als het netwerk eruit ligt, bij KPN zijn er practisch nooit problemen (op grote schaal).

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06:54

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Quad schreef op zondag 06 november 2011 @ 23:00:
Maarja, het is Vodafone of T-Mobile wat je hoort als het netwerk eruit ligt, bij KPN zijn er practisch nooit problemen (op grote schaal).
Nu al 2x dit jaar volgens mij :+ Daarbij vorig jaar enkele keren lokaal maar weinig schokkends inderdaad.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

@Touchdomex , je begrijpt wel wat ik bedoel.
De impact van de storingen bij Vodafone, weten we allemaal, waren enorm. Bij Hi heb ik heel dit jaar geen enkel last gehad (ik maak elke dag gebruik van mob. internet).
Soms is hij iets langzamer met laden van een website, maar het is altijd acceptabel gebleven hoor.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Quad schreef op zondag 06 november 2011 @ 23:20:
@Touchdomex , je begrijpt wel wat ik bedoel.
De impact van de storingen bij Vodafone, weten we allemaal, waren enorm. Bij Hi heb ik heel dit jaar geen enkel last gehad (ik maak elke dag gebruik van mob. internet).
Soms is hij iets langzamer met laden van een website, maar het is altijd acceptabel gebleven hoor.
Vodafone heeft één grote storing gehad waarbij er een dag niks met het mobiele netwerk kon worden gedaan, een gemiste kans inderdaad. T-Mobile heeft echter (nog steeds) te maken met overbelasting waardoor ik ze eigenlijk minder betrouwbaar acht dan Vodafone en KPN (die ook niet het goede voorbeeld geeft en zelf ook zat te maken heeft met storingen, al is het maar van een paar uur steeds)... :)

Met KPN/Hi merkte ik dat internetverbindingen regelmatig (10% van de keren) niet goed werden opgebouwd waardoor ik wel een verbinding kreeg maar er geen data over de lijn ging. Even reconnecten verhielp het maar gelukkig heb ik dat soort ongein bij Vodafone niet :)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
Heb zaterdag een iphone 4s gehaald met een Hi abbo, merk wel dat het netwerk een stuk beter hier in Apeldoorn is als dat van T-mobile en denkl dat ik met de 500mb wel een stuk kom. Kan nu gebruik maken van de KPN hotspots en app's updaten thuis via WIFI. Bedankt voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

edebee schreef op maandag 07 november 2011 @ 09:12:
Heb zaterdag een iphone 4s gehaald met een Hi abbo, merk wel dat het netwerk een stuk beter hier in Apeldoorn is als dat van T-mobile en denkl dat ik met de 500mb wel een stuk kom. Kan nu gebruik maken van de KPN hotspots en app's updaten thuis via WIFI. Bedankt voor de info
Hoezo werkt het beter dan? Is het sneller? :)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
MensionXL schreef op maandag 07 november 2011 @ 10:28:
[...]

Hoezo werkt het beter dan? Is het sneller? :)
Plaatsen waar ik vroeger geen service of geen 3G kreeg heb ik nu wel 3G signaal en snelheid is ook stukken beter. Ook redelijk vaak bij T-mobiel wel 3G signaal maar kon toch geen verbinding krijgen met internet , met HI kan ik op deze plaatsen wel gewoon op internet ( belangrijk want was op het werk :-) )
Pagina: 1