Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly
Pixilated NetphreaX
DragonFly
en ik heb ze nog steeds niet 
B-Force: ik mep je zomestraks met een trout om je oren hoor!
Tssk, nog dreigen ook?Op zondag 25 maart 2001 11:15 schreef Tekla het volgende:
en ik heb ze nog steeds niet
Denk dat je ze ergens volgende week wel hebt ja (vrijdag ofsow
Ik was eersie ! 
Phreak tweesie...
en B-Force derde.
...De rest is allemaal l4t3rz...
Phreak tweesie...
en B-Force derde.
Verwijderd
:'(Op zondag 25 maart 2001 22:39 schreef AntonT het volgende:
Ik was eersie !
Phreak tweesie...
en B-Force derde.
Met speciale dank aan DSmarty 
Anno 23-03-2001:
Anno 23-03-2001:
ff niets
Verwijderd
Ik ben ze al allemaal kwijt
Heb me PC's al behangen, nu kan ik komend weekend met een gerust hart naar Collision
Hmm darn AntonT, ik wist niet dat jij meegraasde voor de DPC?
Pixilated NetphreaX
DragonFly
kank der nog wa bestellen? ik vind ze zo mooi
www.tweakgear.net (AntonT) regelt de in- en verkoop nu...
Lijkt me dat je hier voor DPC-casebadges moet kijken... maareuh zoals in quote staat zijn ze er niet meerOp de een of andere dag om een tijd die ik niet schreef... nou ja typte.. iemand wie niet vermeldt staat op http://shop.tweakers.net/tweakgear :
Tweakers.net Merchandise
Helaas zijn er momenteel geen Tweakers.net casebages, t-shirts en sweaters meer op voorraad. We zijn van plan om binnenkort nieuwe TweakGear te maken, maar daarvoor willen we van jou weten welke spullen en designs je het liefst wilt hebben. Drop een mailtje als je ideeën hebt!
ik heb er nog zat liggen
Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)
En wat mag zo'n ding kosten?Op donderdag 31 januari 2002 22:38 schreef Andy het volgende:
ik heb er nog zat liggen
Verwijderd
ik heb er ook nog wel een paar liggen die heb ik toen voor 2,25 gulden gekocht dus als je ze wilt hebben roept u maar.
voor leden van het team (waar ik bij zit) zijn ze gratis maar we mogen geen subteam reclame maken
als je ze wilt hebben mail me maar fritzzie@hotmail.com
voor leden van het team (waar ik bij zit) zijn ze gratis maar we mogen geen subteam reclame maken
Ik zit ook bij DPCOp vrijdag 01 februari 2002 09:01 schreef Fritzz het volgende:
ik heb er ook nog wel een paar liggen die heb ik toen voor 2,25 gulden gekocht dus als je ze wilt hebben roept u maar.
* SvEn ook
QU|CCC , Cuban Chickenshack Cowz
QU|CCC , Cuban Chickenshack Cowz
Wij willen eigenlijk zelf ook casebadges laten drukken en aangezien deze van prima kwaliteit zijn vroeg ik me af:
Waar zijn deze laten maken? (url ofzo)
Waar zijn deze laten maken? (url ofzo)
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Pagina: 1