Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Is mijn Razer kapot of nog te redden?

Pagina: 1
Acties:

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:14

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
Ik heb hier een Razer Copperhead liggen. Ooit eens gekocht via V&A dus ik weet niet wat er allemaal mee is gedaan.

Die heeft destijds toen hij binnen kwam enkele maanden het netjes gedaan totdat er een probleem kwam. Hij wou niet meer werken... Hij word ook niet meer herkend door Windows of een ander OS maar...

Hij geeft wel licht en lijkt ook te reageren op klikken. Als je een knop indrukt licht hij pas op. Dit is na het inpluggen. Het ledje achter het logo pulseert wel langzaam maar weet niet waar het te maken mee heeft. Heb het getest op meerdere systemen met verschillende besturingssystemen en elke keer hetzelfde liedje.

Nu wil ik alleen kijken of deze muis nog te redden is. Aangezien de behuizing nog prima is en ik hem dan dagelijks mee naar school kan nemen en gewoon random in de tas kan flikkeren zonder dat het echt erg is. Aangezien de muis namelijk over is. Een fijne muis is wel lekker als je dagelijks achter een PC moet werken.

Heeft iemand enig idee wat de oplossing is?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Rigi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-11-2018
Ik heb zoiets gehad met een Logitech muis op het werk. Uiteindelijk was het probleem dat het kabeltje IN de muis (daar zat bij mij een connectortje) los was geschoten en niet echt meer contact maakte. Na openschroeven en aandrukken was er niets meer aan de hand.

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
Rigi schreef op woensdag 02 november 2011 @ 23:29:
Ik heb zoiets gehad met een Logitech muis op het werk. Uiteindelijk was het probleem dat het kabeltje IN de muis (daar zat bij mij een connectortje) los was geschoten en niet echt meer contact maakte. Na openschroeven en aandrukken was er niets meer aan de hand.
Eens proberen dan. Nog niet aan gedacht :X 7(8)7

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Rigi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-11-2018
Touchdomex schreef op woensdag 02 november 2011 @ 23:30:
[...]

Eens proberen dan. Nog niet aan gedacht :X 7(8)7
Het was bij mij ook meer toeval dan wijsheid toen ik erachter kwam ;) Inmiddels had ik al een nieuwe muis, maar die heb ik weer teruggegeven

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
Nope, net alle kabels gecontroleerd en het heeft niet gebaat...