Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

website hosten

Pagina: 1
Acties:
  • 211 views

• bertp1
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Wij zitten hier in leuven (België) met een klein schoolfestival dat we aan het opstarten zijn en we hebben een wbesite nodig (we hebben al een webdesigner). uit wat ik via google begrijp moet je het volgende doen:

- dommeinnaam registreren
- server hosten
- webfiles uploaden naar server en beheren

naar wat ik begrijp zitten we met de webdesigner goed voor het laatste, nu heb ik echter via google gezocht op het registreren van dommeinnamen en huren van webservers, maar ik kan niet goed uit aangezien prijzen erg hard uiteenlopen (en je de kwaliteit/betrouwbaarheid niet kan zien), dus kan iemand mij hier verder helpen waar ik moet beginnen? ik zoek dus een betaalbare en betrouwbare webhost voor een simpele website zonder exhuberant dataverkeer

mvg

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05:51

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Misschien is dit een start?
Zoeken

Er zijn al vele topics over hosting en kwaliteit van verschillende hosting-partijen.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 20:42

IEF

Why so serious?

'Wat moet ik nemen?' -topics zijn niet de bedoeling hier.

Gebruik de zoekfunctie, er zijn voldoende ervaringen over verschillende providers gepost.

Dit topic is gesloten.