[iPad] Afbeeldingen kopieren en plakken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsympatico
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 31-08 09:37
Hey

Collega van mij heeft pas ne ipad en weet niet hoe je afbeeldingen kunt kopieren en plakken in andere map,had ff gegoogled en voor tekst te kopieren en plakken heb ik het gevonden,maar werkt niet bij afbeeldingen zegt hij.

Kunnen jullie dat ff uitleggen voor mij???(sorry voor de domme vragen ,maar hij is windows gewoon en ik ken niks van apple)

Alvast bedankt!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-10 22:52
Het is iPad, niet Ipad of ipad. Verder zou je wel eens wat je op spelling kunnen letten, voordat je hem plaatst, gewoon één keer doorlezen.

Draait je collega al iOS5? Zo niet, dan is het niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-10 10:17
iPad onder de scanner,kun je alle afbeeldingen kopieren :) Hij is er dun genoeg voor. Heb ik namelijk ook al een paar keer gedaan en het resultaat is redelijk goed :)

En eens met de bovenbuurman, lees je tekst goed door voordat je op posten drukt. Je tekst is niet prettig leesbaar

Carpe Diem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-10 08:23
Hoe wil jij afbeeldingen plakken in een map terwijl er geen mappen structuur op iOS mogelijk is? Je kunt afbeeldingen in je "fotos" app krijgen door hem op te slaan ;).

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsympatico
Ok bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-10 22:52
SanderPS3 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 19:57:
Hoe wil jij afbeeldingen plakken in een map terwijl er geen mappen structuur op iOS mogelijk is? Je kunt afbeeldingen in je "fotos" app krijgen door hem op te slaan ;).
In iOS 5 kun je 'mappen' maken in je foto's app. Dan kun je alle foto's gewoon verplaatsen naar een bepaalde map. Hij blijft echter ook nog in "Fotorol" staan (alle foto's dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsympatico
Ok goed,merci!!!
Pagina: 1