Ik heb een tablet en een hierbij behorende (chinese) leren hoes met hierin een toetsenbord welke je via USB op de tablet kan aansluiten.
Nu werkt het toetsenbord niet meer en heb het toetsenbord uit de leren tas geknutseld en heb ontdekt dat van de 4 kabel die van de usb kabel naar de printplaat van het toetsenbord lopen los zijn gekomen.
Nu kan ik natuurlijk niet meer zie welke kleur waar heeft gezeten dus hoop ik dat iemand mij kan helpen zodat ik weet welke kleur waar moet komen.
Op de printplaat staan de volgende codes:
CLK
DATA
GND (Hierop ZAT een kabel waarvan ik de kleur niet meer kan zien)
VCC (Hierop zit de Groene kabel)
De overige 2 kleuren die ik nog over heb zijn ROOD en BLAUW.
Nu zijn het erg kleine (chinese?) draadjes en ik denk dat ik een USB verlengkabel pak en afknip en deze probeer erop te solderen.
Kan iemand me op weg helpen welke kleur waar op de printplaat moet komen?
Nu werkt het toetsenbord niet meer en heb het toetsenbord uit de leren tas geknutseld en heb ontdekt dat van de 4 kabel die van de usb kabel naar de printplaat van het toetsenbord lopen los zijn gekomen.
Nu kan ik natuurlijk niet meer zie welke kleur waar heeft gezeten dus hoop ik dat iemand mij kan helpen zodat ik weet welke kleur waar moet komen.
Op de printplaat staan de volgende codes:
CLK
DATA
GND (Hierop ZAT een kabel waarvan ik de kleur niet meer kan zien)
VCC (Hierop zit de Groene kabel)
De overige 2 kleuren die ik nog over heb zijn ROOD en BLAUW.
Nu zijn het erg kleine (chinese?) draadjes en ik denk dat ik een USB verlengkabel pak en afknip en deze probeer erop te solderen.
Kan iemand me op weg helpen welke kleur waar op de printplaat moet komen?