Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Direct Message / Trash

Pagina: 1
Acties:
  • 659 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag willen dat de Trash ook daadwerkelijk geleegd zou kunnen worden.

Nu heb ik eerder gelezen dat Tweakers.net dit niet ondersteunt om verscheidende redenen. Daarom wil ik graag een compromie voorstellen, namelijk:
Berichten die langer dan 1 week* in de Trash zitten worden automatisch verwijderd.
-Voor de gebruiker betekent dit dat oude berichten uiteindelijk verwijderd worden.
-Tweakers.net is nog steeds instaat om berichten in te zien.
*2 weken, per maand, whatever.

Is dit mogelijk?

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Geen idee, maar je zou kunnen beginnen met die vraag aan de developers stellen in plaats van aan de admins. ;)

Lieve Adjes => Lieve Devvers

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Waarom zou je dit willen en wat voor voordelen bied het behalve dat het de neuroot tevreden stelt?

Beetje gechargeerd neergezet voor de discussie

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:35

Standeman

Prutser 1e klasse

Neuroot meldt zich :Y)

Ik hou van opruimen en ik zal wel blij zijn met een dergelijke feature. Ook al betekend het dat ik ze alleen maar niet meer zie..

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Je ziet je in je trashmapje ook niet? :P Ik niet in elk geval, ik open dat mapje nooit. :Y)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

- de HK staat iets hoger -

[ Voor 71% gewijzigd door Kees op 03-11-2011 17:11 ]

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

En anders kan je met Custom CSS vast ook wel de 'Trash' label uit de tree slopen.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Verwijderd

Topicstarter
NMe schreef op donderdag 03 november 2011 @ 12:58:
Geen idee, maar je zou kunnen beginnen met die vraag aan de developers stellen in plaats van aan de admins. ;)
Ik had andere berichten over DMs gelezen en in dat betreffende forum gepost.
Toch evenzogoed bedankt dat je 'm hebt verplaatst naar de juiste forum.
Hooglander1 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 13:01:
Beetje gechargeerd neergezet voor de discussie
Ik heb geprobeerd het toch heel netjes neer te zetten. Ik moet eerlijk bekennen dat het voor mij eigenlijk ook geen discussie punt is omdat voor mij het heel logisch is om iets te kunnen verwijderen.
Standeman schreef op donderdag 03 november 2011 @ 13:09
Ik hou van opruimen en ik zal wel blij zijn met een dergelijke feature.
Ik dus zelf ook. Dingen die afgedaan zijn kunnen verwijderd worden. Ik werk heel opgeruimt en ordelijk op en met de computer, vandaar.

De map heet Trash en dan verwacht ik een prullenbak, zoals de Amiga's Trashcan. Misschien is deze aanname niet correct maar dan nog zou een optie om een bericht permanent te kunnen verwijderen een welkome optie zijn.

Verwijderd

*Lemmymet geeft een kleine schopje

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2011 17:43 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:37

crisp

Devver

Pixelated

Ik vraag me af waarom sommige mensen er zo op gebrand zijn om bepaalde berichten echt compleet weg te hebben. In tegenstelling tot een fysieke vuilnisbak zit er feitelijk geen limiet aan het aantal berichten dat je in het mapje 'trashcan' schuift, dus wat dat betreft is er imo geen noodzaak om die ooit te legen ;)

Permanent verwijderen doen we niet en zullen we ook niet doen; bij ongeregeldheden willen we de complete history kunnen achterhalen. Dan zou je nog een optie kunnen maken waarbij bepaalde berichten niet meer zichtbaar zijn voor de gebruiker maar wel voor crew, maar uiteindelijk is dat ook extra werk.

En dan heb je nog het feit dat een DM altijd meer dan 1 deelnemer heeft; als jij een bericht verwijderd zodat hij niet meer zichtbaar is voor jou dan is die voor de ander(en) natuurlijk nog wel zichtbaar, en kan er altijd nog op gereageerd worden. Hoe ga je daar dan mee om - toch maar weer undeleten?

Al met al praten we hier over iets dat niet echt triviaal is om te faciliteren als je rekening moet houden met alle bijkomstigheden, en wat uiteindelijk niet echt uitermate nuttig is (imo) .

wmb gaat dit in het 'gaan we niet doen'-archief (maar ook die legen we niet :P)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.