Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PHP/bash] Megaupload keep alive script

Pagina: 1
Acties:
  • 212 views

• Ortixx
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-06-2023
Hoi iedereen!

Ik wil graag een script schrijven om megaupload urls (en tevens ook andere) leven te houden. Ik neem aan dat iedereen hier weet dat urls meestal verloren gaan na 30 dagen inactiviteit en ik wil dat voorkomen met een script.

Nu gaat het niet zozeer hoe ik het moet aanpakken, maar meer WAT ik moet aanpakken.

Wat houdt inactiviteit precies in? Want ik kan in principe gewoon een script schrijven dat een CURL doet naar de link met wat http headers om de pagina te 'laden' op een server als het ware. Maar is het laden van een pagina een trigger om de 30 dagen time-out te restarten? Of moet de HELE file gedownload worden? Weet iemand hoe dit precies in elkaar zit?

Alvast bedankt :)

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:53

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Er is maar 1 partij die dat precies weet: megaupload. Ga dat dan ook daar vragen i.p.v hier. Hier blijven we gokken. Ze zullen vast een reden hebben om downloads te verwijderen en het lijkt me sterk dat ze het goed zullen vinden om hier actief om heen te gaan werken.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.