Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[vista] recovery typ mismatch

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem ik heb momenteel een vista pc die niet meer opstart. Met Linux live cd heb ik belangrijke bestanden van de schijf gehaald. (hij is ook niet meer te starten via dat automatische herstelprogramma van Vista veilige modus niks)
Echter wil ik nu mijn recovery geeft hij aan de fout Type Mismatch (kop is Recovery32). (het is de correcte DVD),hij is niet beschadigd helemaal niks)
De partities zijn gewoon te benaderen dus hardwarematig is er niet zoveel fout (wat ik weet :P )

Dus mijn vraag is hoe krijg ik m weer aan de praat?
Ik kan m namelijk wel formateren via Linux maar kan ik m dan weer herstellen via de recoverydvd van Acer?
of zijn er meerdere wegen die na Rome leiden?
Ik heb 2 dvd tellende backup van Fabrieksinstellingen (dus geen vista OS schijf).

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:25

Quad

Doof

Booten vanaf DVD 1, hij zal dan alles formateren, en na de procedure zal hij weer zo zijn toen je hem uit de doos haalde.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dit geprobeerd echter stopt hij bij het herstel scherm. (er blijft maar staan wacht een moment).
Daarna krijg ik de error Recovery32: Typ Mismatch. (met beide backups zowel USB als met DVD's