Ik heb een probleem ik heb momenteel een vista pc die niet meer opstart. Met Linux live cd heb ik belangrijke bestanden van de schijf gehaald. (hij is ook niet meer te starten via dat automatische herstelprogramma van Vista veilige modus niks)
Echter wil ik nu mijn recovery geeft hij aan de fout Type Mismatch (kop is Recovery32). (het is de correcte DVD),hij is niet beschadigd helemaal niks)
De partities zijn gewoon te benaderen dus hardwarematig is er niet zoveel fout (wat ik weet
)
Dus mijn vraag is hoe krijg ik m weer aan de praat?
Ik kan m namelijk wel formateren via Linux maar kan ik m dan weer herstellen via de recoverydvd van Acer?
of zijn er meerdere wegen die na Rome leiden?
Ik heb 2 dvd tellende backup van Fabrieksinstellingen (dus geen vista OS schijf).
Echter wil ik nu mijn recovery geeft hij aan de fout Type Mismatch (kop is Recovery32). (het is de correcte DVD),hij is niet beschadigd helemaal niks)
De partities zijn gewoon te benaderen dus hardwarematig is er niet zoveel fout (wat ik weet
Dus mijn vraag is hoe krijg ik m weer aan de praat?
Ik kan m namelijk wel formateren via Linux maar kan ik m dan weer herstellen via de recoverydvd van Acer?
of zijn er meerdere wegen die na Rome leiden?
Ik heb 2 dvd tellende backup van Fabrieksinstellingen (dus geen vista OS schijf).