Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

BudgetSysteem in elkaar gezet maar geen beeld?

Pagina: 1
Acties:

• Mrcheckviller
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-06-2024
Hoi, ik heb het budgetgamesysteem van septerber gekocht, in elkaar gezet, werkt top. Bedankt want zonder die guide was dat nooit gelukt.

Heb vervolgens ook het Budgetsysteem van september aangeschaft, alles in elkaar gezet etc alle kabeltjes goed , zorgen dat alles aan de voeding vastzit... en nu doe ik hem aan het stroom, Powerled gaat branden, cpu fan/exhaust fan gaan draaien (alle fans dus), HDD gaat geluid maken...maar geen piepje uit MB-luidsprekertje en geen beeld? Weet niet of ik zo genoeg info geef maar verder weet ik het ook niet meer. De budgetgamepc was de eerste pc die ik ooit in elkaar heb gezet, en dit nu de 2e

weet iemand hier raad mee?

• karstnl
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-10 00:54
Twee keer hetzelfde topic open?

• abn19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-08 23:53
topic dubbelpost :P

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:59

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Met behulp van de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter moet je er zonder problemen achter kunnen komen waar het fout gaat.

Rail Away!

• Mrcheckviller
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-06-2024
jah sorry ik probeerde hem te editen maar dan post hij hem gewoon opnieuw. excuses

Hmm dus me moederbord is volgens die guide gaar. Pc onderdelen hebben relatief hoge fail rates, maar ik ook. Maar zal dan wel kapot uit de doos gekomen zijn..

[ Voor 49% gewijzigd door Mrcheckviller op 02-11-2011 16:43 ]