Ik besloot om ook maar mee te doen met dat nieuwe project van Paul Verhoeven, de Entertainment Experience. Voor wie niet weet wat het is; het is een soort van competitie en sociaal experiment. Ze willen iedereen de kans geven een filmpje te maken. Ze hebben dus een script geschreven van 6 pagina's, en die kan door iedereen verfilmd worden. De rest van de film wordt door het publiek geschreven, in 7 losse delen. Die deeltjes moeten dan ook weer verfilmd worden. De beste verfilmingen van alle 8 delen worden uiteindelijk aan elkaar geplakt en worden samen één film. Paul Verhoeven gaat daarna ook zijn eigen versie maken.
In ieder geval, ik heb deel 1 dus ook verfilmd. Is bovendien mijn eerste filmpje. Moet zeggen dat het erg leuk was, erg vermoeiend, en ik heb veel geleerd. Maar ben wel redelijk tevreden met het eindresultaat. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Als jullie het goed vinden vergeet dan niet even te stemmen
Hello Kitty
In ieder geval, ik heb deel 1 dus ook verfilmd. Is bovendien mijn eerste filmpje. Moet zeggen dat het erg leuk was, erg vermoeiend, en ik heb veel geleerd. Maar ben wel redelijk tevreden met het eindresultaat. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Als jullie het goed vinden vergeet dan niet even te stemmen
Hello Kitty
[ Voor 4% gewijzigd door PowerUp op 02-11-2011 14:17 ]