Verkeerde fan macbook pro 15"

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spork
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-10 16:39
hallo!
helaas is een weekje terug de rechter fan van mijn macbook pro extreem veel herrie gaan maken en stopte hij soms met draaien, hij liep tegen zijn eigen framepje aan! dus heb ik bij xs4trade.com een mbp fan bestelt niet wetende dat er verschil is tussen een rechter fan en een rechter fan! nu zit ik dus met een (naar mijn mening) erg dure fan met de verkeerde aansluiting zoals op de foto's is te zien. helaas wil xs4trade m'n fan niet terugnemen. en om nog een keer 43 euro uit te geven vind ik niet erg fijn, vooral omdat ik nog teer op een vakkenvul loontje.
nu is mijn vraag: is het mogelijk om de connector van de oude fan op de nieuwe te zetten, en zo ja welk draadje moet waar?
ik hoop dat jullie kunnen helpen!
alvast bedankt! _/-\o_

de nieuwe fan:
Afbeeldingslocatie: http://img850.imageshack.us/img850/8366/sdc10272l.th.jpg

de oude fan:
Afbeeldingslocatie: http://img231.imageshack.us/img231/5526/sdc10273fx.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Laatst online: 16:23
Volgens mij moet dat wel mogelijk zijn. In mijn windows PC heb ik fans aangepast dat ze op 5V lopen in plaats van 12V door draadjes op de connectors om te wissel/er uit te halen.

Bij deze nieuwe fan weet ik zo niet welke kleuren nou bij wat horen dat moet je even googlen ofzo.

ligt misschien ook aan wel model/jaar macbook pro je hebt, want er zijn er nogal wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terugsturen onder wet koop op afstand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kavaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:46
Deze moet je gewoon terug mogen sturen wellicht dat ze een retour formulier hebben.

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-10 16:26

Plato112

Da is toch nie normaal!

Ze hebben zelf in hun algemene voorwaarden staan dat ze een afkoelingsperiode hanteren van 7 werkdagen.
Druk ze daar eens met hun neus op zou ik zeggen.

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spork
  • Laatst online: 08-10 16:39
nadat ik 3x heb gebeld en ook nog de consumenten bond 2x heb gebeld willen ze hem terug nemen :)
dus dan hoef ik de connector toch niet te verwisselen!
dus ik ben blij....
moet dit topic dan nog op slot ofzo?..
Pagina: 1