Verwijderd

Topicstarter
Blijkbaar vind de mod het nodig mijn topic te sluiten nog voor er een deftig antwoord is uitgekomen.

Ik had dus een canon IXUS 900TI. Die is gevallen en en nu sluit de lens niet meer af. Ben dus op zoek naar een nieuw toestel. Iemand een idee ? (geen spiegelreflex, want die heb ik al liggen).
Had de ixus 310 in gedachten, maar weet nie of dit een goed toestel is...
Het hoeft ook niet echt een canon te zijn, maar ben best wel tevreden van die toestelletjes...

Eisen van een fototoestel ? Dat het compact is, en goede foto's trekt. Al de rest is ballast. En een budget van +- 250 euro ( wat heb ik aan een topic over toestellen tussen 250 en 500 euro als 250 ongeveer mijn max is)

• 50Miles
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
Wellicht al eens reviews van het door jouw genoemde toestel bekeken?

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat de touchscreen niet erg handig is vooral...

• 50Miles
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
Ik denk dat je het beste een besluit op basis van reviews kunt maken. Op GoT zijn de DSLR's nogal populair. Daarnaast insinueert jouw topic niet echt dat je zelf goed gezocht heb. Ik denk dan ook dat deze gesloten wordt zodra een moderator deze opmerkt.

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

• Markofnikoff
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-01 17:22

Markofnikoff

What is the speed of the dark?

Zoals ik in je eerste topic al zei: Er is een speciaal topic voor dit soort vragen! Post daar je vraag en je krijgt hoogst waarschijnlijk antwoord.
Speciaal voor jou: Welke digitale camera tussen de 250 en 500 euro? - deel 4

[ Voor 25% gewijzigd door Markofnikoff op 02-11-2011 11:55 ]

- Zooi - www.stefanjacobs.nl

Verwijderd

Topicstarter
Men kan me toch zeggen welke toestellen OK zijn. Video eisen heb ik niet, veel functies ook niet. Ik wil enkel een toestel dat goede degelijke foto's trekt, voor een prijs van ongeveer 250 euro...

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal het in het andere topic proberen. Maar vind dat ik ook daar niet echt pas, want zit echt op de ondergrens qua prijs.

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Die mod doet dat uiteraard niet voor niets, want topics sluiten is niet mijn hobby ofzo.

In dit topic en je vorige topic ben je op een aantal dingen gewezen. Je karige topicstart insinueert dat je zelf totaal niets hebt uitgezocht. Dat is echter wel een vereiste op heel GoT, dit is namelijk een discussieforum, antwoorden komen niet in hapklare brokken. Je moet dus echt zelf ook iets uitzoeken.

Antwoordt op je vraag: voor 250 euro maakt elk apparaat goede foto's. Ga nou niet in bovenstaand topic je vraag op dezelfde manier vragen, daar heeft niemand iets aan.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.