Toon posts:

avi probleem help!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een paar *.avi filmpjes maar geen van mijn players kan ze goed afspelen (Real Player, Windows Media Player, IrfanView)

wie heeft er een player die zo'n beetje alle codecs heeft/download die er nodig zijn??
alvast bedankt :'(

Verwijderd

Je hebt waarschijnlijk alleen de divx codec nodig!
effe zoeken met google downloaden installeren en win mediaplayer speelt het gewoon

Verwijderd

Op woensdag 21 maart 2001 16:55 schreef petur het volgende:
ik heb een paar *.avi filmpjes maar geen van mijn players kan ze goed afspelen (Real Player, Windows Media Player, IrfanView)

wie heeft er een player die zo'n beetje alle codecs heeft/download die er nodig zijn??
alvast bedankt :'(
1: Download en Install media player 7 (windows update: windows internetexplorer/tools/windows update).
2: Download (http://divx-digest2.webju.../encode/divx_311alpha.exe) en Install de Divx codecs (divx_311alpha.exe opstarten, installeren en dan de Run Me First!! opstarten).
3: Filmpje kijken :)

Verwijderd

Je hoeft niet perse mediaspeler 7 te hebben hiervoor, ikzelf vind mediaspeler 7 zelfs slechter dan zijn voorgangers.. het ziet er wel heel fancy uit, maar als je bijvoorbeeld fullscreen ene film kijkt verdwijnt je cursor niet meer automatisch (ok, kleinigheidje maar toch best irri)