Tweakers.net en EA geven Battlefield 3-ervaring weg

Pagina: 1
Acties:

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-12-2025
Geachte Redactie,

Tweakers en EA geven dus gratis een BF3 ervaring weg. Er staat alleen niet bij of er al iemand gewonnen heeft. Ik verwacht van wel en als het dan zo is, kunt u het dan erbij zetten? Morgen is het namelijk al ;)

Link: plan: Tweakers.net en EA geven Battlefield 3-ervaring weg

Alvast bedankt.

Edit: zie nu dat er iets bij staat :) Stond er toen ik dit topic aanmaakte nog niet.

[ Voor 9% gewijzigd door Michielodc op 02-11-2011 10:37 ]

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Er staat een update bij:
Update 2 november - We hebben bericht gekregen dat de tank een weekje uit roulatie is. Dit gooit de planning behoorlijk in de war. We gaan overleggen wat de mogelijkheden zijn en nemen indien nodig vanmiddag actie.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Als er een nieuwe datum komt (gokje ;)) komt er dan ook een nieuwe stemronde? Heb zelf niet gestemd, simpelweg omdat ik de 3e niet kan. Nou is er geen man overboord als er niks gebeurd maar als een van de voorwaarden wegvalt wordt mijn stem (en ik gok voor meer mensen) iig anders.

Verwijderd

Kreeg net een mail hierover, dat de actie verlengt is.
Dit omdat ik de poll had ingevuld.
Ik heb daarbij aangegeven geen interesse te hebben in deze actie.

Beetje suf dat je alsnog deze mail/popup krijgt als je in de poll hebt aangegeven dat je er geen interesse in hebt.
Wellicht een aandachtspuntje?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 13:16:
Beetje suf dat je alsnog deze mail/popup krijgt als je in de poll hebt aangegeven dat je er geen interesse in hebt.
Wellicht een aandachtspuntje?
Ik vind het juist wel prettig. Wat nou als je WEL kunt op de nieuwe datum?
De mail heb ik overigens ook gehad en ik heb niks ingevuld bij de 1e poll. Wmb prima oplossing, sommige zaken kun je nou eenmaal niet van te voren voorspellen.

[edit]Wel een puntje, ik zie nu dat de optie 'ja' al aangevinkt is ("Je hebt voor 'Ja, natuurlijk wil ik kans maken!' gekozen.") Das niet helemaal waar, ik had nog niks gekozen ;)

[ Voor 15% gewijzigd door IceStorm op 02-11-2011 13:21 ]

Verwijderd

Ah ja, op die fiets.
Was die datum ff vergeten.
Persoonlijk boeit mij heel die actie niet. ;)

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-02 22:16
Dat was ook de overweging van de popup. We wilden de mensen die de 3e niet konden maar de 10e wel daarop attenderen. Dit in het volle besef dat er óók mensen 'nee' hebben gestemd die überhaupt geen interesse hadden en hebben. Het belang van de eerste groep hebben we laten prevaleren boven dat van de tweede. Uiteraard mijn excuses voor de overlast in deze. :)
Pagina: 1