NAS root password CH3MNAS (Conceptronic) vergeten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-06 15:38
Toen ik pas mijn NAS had ben ik gaan expirimenteren met funplug en dergelijke. Hierbij heb ik tellnet uitgeschakeld en alleen ssh mogelijk gemaakt.

Aangezien ik echt een waardeloze unix kennis heb (en alles wat er in de buurt zit) heb ik het uiteindelijk maar links laten liggen. Heck, ik weet niet eens meer op welke poort m'n torrent client draait waardoor ik (mogelijk) uploadende torrents niet kan verwijderen.

Een mogelijkheid om het root wachtwoord te achterhalen/overschrijven of iets dergelijks ?
djkavaa schreef op woensdag 02 november 2011 @ 09:47:
Heb je echt het hooft root account aangepast dus "ROOT" of heb je voor je zelf een 2e account aan gemaakt.
Echt de root :'( :'(

[ Voor 19% gewijzigd door Montaner op 02-11-2011 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kavaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-06 12:55
Heb je echt het hooft root account aangepast dus "ROOT" of heb je voor je zelf een 2e account aan gemaakt.

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCostanzo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:19
Volgens mij kun je via de normale NAS instellingen ftp aan of uitzetten,en vervolgens via FTP de fun plug bestanden er opnieuw opzetten, waardoor na een reboot de boel weer naar standaard moet zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kavaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-06 12:55
Dat zou ook nog eens een hele goeie oplossing zijn, maar dan moet je wel in de root van het apparaat komen toch?

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-06 15:38
MrCostanzo schreef op woensdag 02 november 2011 @ 09:48:
Volgens mij kun je via de normale NAS instellingen ftp aan of uitzetten,en vervolgens via FTP de fun plug bestanden er opnieuw opzetten, waardoor na een reboot de boel weer naar standaard moet zijn
Ga ik proberen zodra ik thuis ben!