Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Font italic maken voor cufon

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views

Onderwerpen

• Emielio
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-11 14:26
Ik wil op 1 van mijn websites een specifiek lettertype in italic gebruiken. Het gaat om het font goudyheap waar standaard geen italic versie van is. Als ik het font in MS-Word/Libre-Writer gebruik, kan ik het font zo italic maken. Naar ik nu heb begrepen is dit virtual italic.

Het probleem is dat cufon (volgens mij) niet op deze manier een eigen italic versie kan renderen, zoals de twee voornoemde tekstverwerkers dat kunnen..

Dus ik heb iets nodig om een font van gewoon naar italic om te zetten.
Nu vond ik hier een tip dat hier een programmaatje voor is. Helaas is dit programma veel te prijzig om eenmalig iets om te zetten. Dit is een erg uitgebreid programma wat veel meer functies heeft.

Kortom, weet iemand een programma dat simpel een font kan omzetten naar italic?

Opleiding Brandveiligheid

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-11 09:49

Bosmonster

*zucht*

Je mag een bestaand font ook niet zomaar aanpassen he. Er bestaat zoiets als copyright.

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-11 16:40

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Wat Bosmonster zegt: dat mag je niet vanwege copyright.

Dit topic heeft al weinig met webdevelopment van doen. Maar aangezien je enkel een tooltje wil hebben geldt hier Devschuur® Beleid - Ik zoek een programma/script dat..., en dus gaat het topic dicht.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Dit topic is gesloten.