Settlers IV engine valt erg tegen

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fluxie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:31
ik heb gisteren eindelijk settlers 4 binnen gekregen (niet illegaal, maar uit amerika via post) en het valt me erg tegen...
de zoomfunctie en hogere resolutie zien er goed uit, maar voor de rest is volgens mij de hele interface hetzelfde als bij settlers3... |:(

en het bouwen van buildings is helemaal drama, als je daarop inzoomt (ook op hoogste resolutie) zie je pixels van bijna een halve centimeter breed... :? :?

mijn vraag is nou... is dit alleen bij mij of ligt dit echt aan het spel..

Art is not a mirror held up to reality, but a hammer with which to shape it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Nadeel van software rendering ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb er geen last van, spel is wel leuk en het ziet er best goed uit (alleen als je heel ver inzoomt wat minder, maarja).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Tsja, moet je niet te ver inzoomen :)
En trouwens, waarom een interface veranderen die prima is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-10 15:20

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Fluxie heeft casema of zo dat ie 2 brakke topics maakt ;)?

Maar ja, ik vondt settlers 4 in het begin best leuk maar niet leuk genoeg om me meer dan een week te boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fluxie
fluxie heeft geen casema... fluxie heeft op zn werk een UUnet huurlijn en die snapt niet echt wat snelheid is.... iedere keer geeft GoT een time-out.... errug irritant...

maar gelukkig ben ik niet de enige die het lelijk vinden als je inzoomt... hadden ze toch maar een nieuwe engine moeten bouwen..

wel vreems dat het zolang duurt voordat s4 uitkomt als ze geen nieuwe engine bouwen... het lijkt niet alsof ze alle aandacht aan de filmpjes of muziek hebben gestoken... die vind ik nou ook niet echt spectaculair...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshua2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-04-2019
Volkomen met Fluxie eens. Ooit Settlers III gekocht. Een en al pixelbrei, geef mij dan maar Call to Power, Anno 1503 of de nieuwe Civ III (herfst, nog ff wachten).
Voor Civ games is een balanced gameplay erg belangrijk, maar eye candy misschien nog wel meer. Hoge resolutie rules.

hoe maak ik zo'n sig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fluxie
ik zeg niet dat settlers III slecht is... dat is juist een HEEEL GOED spel... ik zeg dat settlers 4 volgens mij meer een mooie update is van III, in plaats van een nieuw settlers deel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is een leuk spel en je moet toch uitgezoond spelen om overzicht te behouden van wat je allemaal doet
Pagina: 1