Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• michaelpm
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-10-2012
Hallo iedereen,

Ik heb reeds een Blackberry 8820 Moza aangeschaft. Ik zou graag willen weten of op dit toestel whatsapp geinstalleerd kan worden?

Ook zou ik graag willen weten of er ook dus op geinternet kan worden..

Ik heb veel dingen uitgeprobeerd maar niks lukt. Er zit trouwens een prepaid lebara simkaart in.

Graag hoor ik van jullie.

Mvg,

Michael

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Kan niet, je het BIS nodig.

• michaelpm
en dat is?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:12
Blackberry Internet Services.

Maar waarom ben je niet éérst dingen gaan uitzoeken en dán pas je telefoon gaan kopen?

The devil is in the details.

• michaelpm
Ik heb dit toestel voor een prikkie kunnen kopen, ook heb ik een blackberry 8310 aangeschaft.

Ik heb gehoord dat je geen blackberry internet services nodig hebt om te kunnen whatsappen omdat, dit helemaal niks te maken heeft met het blackberry services. Ik heb zelf mobiel internet via de lebara prepaid simkaart die erin zit. Voordat ik de telefoon upgrade naar 4.5 kon ik wel via wifi op internet, nu kan het helemaal niet meer (op 4.5). Het enige wat ik wil is pingen via whatsapp

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:19
Jij hebt wel erg vaak een nieuwe telefoon voor een prikkie...
http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/347681

[ Voor 31% gewijzigd door HenkEisDS op 02-11-2011 00:39 ]

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:58

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hallo :)
Ga je eerst eens zelf verdiepen in een toestel voor je hem koopt, via de zoekfunctie is deze vraag & het antwoord te vinden. Wat meer eigen inzet is wel gewenst op GoT, zie ook Het algemeen beleid. Hier gaat een slot op.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.