Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

geen voltage schakelaar op ocz voeding!

Pagina: 1
Acties:

• dpatty
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-07-2023
Omdat ik binnenkort naar het buitenland vertrek en mijn pc meeneem wilde ik controleren of mijn voeding wel 110V/60Hz aankan. De voeding van mijn 10 jaar oude PC kan het al maar ik wilde het even controleren.

Ik heb de volgende voeding:
OCZ modXStream-Pro 500W

De handleiding in het Nederlands geeft het volgende aan:
Let Op:
Controller of de voltageschakelaar juist ingesteld is (AC 110V regio instellen op 115, AC 220V regio instellen op 230)
Dus ik naar mijn voeding kijken, maar ik kan dus geen schakelaar vinden!

zie pics hier: http://www.ocztechnology....eam-pro-power-supply.html

en power config geeft hetvolgende aan:

Afbeeldingslocatie: http://www.ocztechnology.com/images/awards/mxsp_wattage_charts.jpg

Moet ik de voeding open schroeven om de schakelaar te vinden of kan deze voeding zonder pardon op het japanse stroom net aansluiten?

Verwijderd

Check even het volgende puntje van diezelfde handleiding. Niet iedere uitvoering heeft die knop dus.

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:21

Sjaak_Afhaak

Bleh!

zolang het japanse net aan 100-240V en 50-60Hz voldoet (en dat doet het) kun je schaamteloos je voeding daar gebruiken, gewoon ff een andere netstekker kopen daar ofzo :)

je kunt bijvoorbeeld ook je laptopvoeding in de VS (110V) gebruiken, bijvoorbeeld met een reisstekker ertussen..

[ Voor 25% gewijzigd door Sjaak_Afhaak op 01-11-2011 22:22 ]

Hier staat tekst

• dpatty
lol, had ik inderdaad maar 1 regel verder gelezen......in ieder geval is mijn got account weer actief :)

thx

Verwijderd

Waarom zou je een 10 jaar oude pc willen meenemen, weet je wat dat kost in het vliegtuig met dat ding.
Verkoop dat ding en koop daar gewoon een nieuwe pc.
Ben je netto evenveel kwijt, maar het je morderne hardware, geen kans op defecte na de vlucht en zo.

• dpatty
@led4sale.
Het ging om een voltage schakelaar die de voeding van mijn pc van 10 jaar geleden wel had. De voeding van mijn huidige pc heeft deze schakelaar dus niet.

En wat betreft vervoer kosten, dat word allemaal vergoed door de baas en het is ook nog eens verzekerd. Dus als de pc kapot gaat tijdens transport dan word het gewoon vergoed. En er moet wel heel erg lomp mee omgegaan worden wil er iets kapot gaan gezien de manier waarop ik hem inpak :). Ik stuur het iig met een gerust hart naar Japan.

FYI pc specs:

I5, 4GB DDR3, SSD 128GB, HD6870. Niet zo heel geweldig maar kan er BF3 op ultra settings mee spelen :D

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-11 21:10
dpatty schreef op woensdag 02 november 2011 @ 20:46:
@led4sale.
Het ging om een voltage schakelaar die de voeding van mijn pc van 10 jaar geleden wel had. De voeding van mijn huidige pc heeft deze schakelaar dus niet.

En wat betreft vervoer kosten, dat word allemaal vergoed door de baas en het is ook nog eens verzekerd. Dus als de pc kapot gaat tijdens transport dan word het gewoon vergoed. En er moet wel heel erg lomp mee omgegaan worden wil er iets kapot gaan gezien de manier waarop ik hem inpak :). Ik stuur het iig met een gerust hart naar Japan.

FYI pc specs:

I5, 4GB DDR3, SSD 128GB, HD6870. Niet zo heel geweldig maar kan er BF3 op ultra settings mee spelen :D
ik wil geen spelbreker zijn hoor, maar BF3 op ultra ga je niet halen met 4GB mem ;)
dat haal ik ook niet met 2x6950 in cf en 4gb mem

• dpatty
heb net 3 uur campaign achter de rug met ultra settings. misschien eens je eigen systeem checken ;)

Verwijderd

4GB staat zelfs als "Recommended system requirements for Battlefield 3". Als je PC meer nodig heeft heb je toch iets niet goed gedaan :)
Pagina: 1