Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Help] Mails invoeren in office 2010

Pagina: 1
Acties:

• Ikea
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-07-2024
Dag iedereen,

Ik heb een probleem in verband met het plaatsen van emails in mijn office outlook 2010. Mijn mails staan op een andere (verouderde) laptop op outlook express, ik zou mijn mails nu willen verplaatsen op mijn nieuwe laptop met office 2010. Het probleem is dat ik klant ben bij telenet en een skynet adres heb en dus niet zoals hotmail of gmail online mijn mails kan afhalen. Hoe kan ik zorgen dat mijn oude mails die dus nog op mijn laptop staan op mijn nieuwe laptop komen te staan? Ik heb reeds vele dingen geprobeerd maar ik ga nu ook niet betalen voor een programma dat ik 1x gebruik.

Met vriendelijke groeten

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:56
zelf al gegoogled?

http://office.microsoft.c...-outlook-HA010079919.aspx

als ik nog een tip mee mag geven, zet altijd in je topicstart wat je zelf al gevonden en geprobeerd hebt in text en uitleg, zo lijkt het net of wij een helpdesk zijn, vraag deponeren en en antwoord verwachten ;)

[ Voor 43% gewijzigd door muppet99 op 01-11-2011 21:32 ]

Carpe Diem

• Ikea
Ik weet het, ik heb dat ook al gevonden maar het lukt me nog steeds niet. Toch bedankt!

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:56
kijk want daar kunnen we iets mee :)

Wat lukt er precies niet? Want volgens die oplossing zou het moeten werken. Je moet alleen even zoeken bij outlook 2010 naar de juiste plek :)

Carpe Diem

• Ikea
Ok, ik zit nu aan stap 11 om mails over te zetten van de ene pc naar de andere, hier zeggen ze
"Blader naar de locatie waarnaar u de Outlook Express-map hebt gekopieerd en klik vervolgens op de map.
Klik op OK om het dialoogvenster Map selecteren te sluiten."
Ik kan niet op OK drukken, de knop blijft onbeschikbaar en ik kan de bestandslocatie ook niet plakken.
Daar zit ik dus vast