Verwijderd

Topicstarter
Hij geeft met het opstarten steeds de onderstaande melding. Om door te starten moet ik steeds op F2 drukken.

power supply surges detected during the previous on asus anti surge was triggered to protect system from unstable power supply unit

Afbeeldingslocatie: http://img830.imageshack.us/img830/3872/fototji.jpg

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-02 21:19
de melding geeft eigenlijk het antwoord al :)

Je voeding is waarschijnlijk niet helemaal lekker meer. Vervang deze en kijk of de melding over is :)

Carpe Diem

Verwijderd

Topicstarter
dus het hoeft niet aan de nieuwe moederbord te liggen

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-02 21:19
mijn glazen bol had niet verteld dat jij een nieuw moederbord had. Probeer in je topicstart zo duidelijk mogelijk te zijn en meld aub ook alle zaken die veranderd zijn. Ik kan dat vanaf hier ook niet echt bepalen (meerdere tweakers met mij).

Maar goed begin eens met precies uit te leggen wat de situatie is, wat je veranderd hebt en wat je zelf al geprobeerd hebt.....

Carpe Diem

• MisterJD
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:33

MisterJD

PC - Gamertag MisterJD NL

Even een gokje wagen, ik denk dat het een te lichte voeding is.

[ Voor 11% gewijzigd door MisterJD op 01-11-2011 21:27 ]

AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX

Verwijderd

Topicstarter
dvd brander, hardeschijf en voeding en de pc kast is van de oude situatie.

verder is de moeder bord alleen vernieuwd

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Misschien heb je niet alle draadjes juist aangesloten, zit een draadje los, is een draadje beschadigd.
Misschien heb je er geen verse windows opgezet
Misschien is het bord niet lekker
Misschien is de voeding niet lekker

Om het uit te vinden zal je zaken moeten verwisselen en uitsluiten. Het meest praktische lijkt mij een andere voeding proberen.
Je kan ook proberen eerst wat zaken uit te zetten zoals de DVD speler en usb devices

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 21:44:
dvd brander, hardeschijf en voeding en de pc kast is van de oude situatie.

verder is de moeder bord alleen vernieuwd
En, zomaar voor de lol, waar hebben wij het dan over?????
Pagina: 1