Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb onlangs een nieuwe videokaart gekocht en vroeg mij af of mijn moederboard deze kan draaien.
Ik heb een Gigabyte M68MT-D3P moederboard en een EVGA NVIDIA Geforce GTX 460 2048MB GDDR5 videokaart, kan mijn moederboard dit draaien, er is mij namelijk verteld dat dit niet kan. Eventuele voeding zit wel goed, deze heb ik onlangs ook nieuw aangeschaft.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCostanzo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:38
lijkt mij geen probleem, is een vrij recent moederbord met een pci aansluiting voor videokaarten, is jou ook verteld waarom het niet zou kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickertNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:41
hoort gewoon prima te werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er werd mij verteld dat deze kaart te geavanceerd zou zijn voor deze generatie pc's, ik was zelf nogal sceptisch (met goede reden dus). Ik heb er zelf jammer genoeg vrij weinig verstand van, kan ik deze kaart gewoon bij een computer winkel laten inbouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er een PCI-E 16x/8/4x slot op zit zal het gewoon werken hoor, Mits je een goede voeding hebt.
Werkt ook gewoon op PCI-e 1.0 aangezien het backwards compabitle is. ze willen je gewoon een nieuwe mamaplank aansmeren de smeerlappen.

Miss dat je CPU een bottleneck is maar er zou geen probleem moeten zijn met draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Okay iedereen hartstikke bedankt, ik neem hem binnenkort mee naar een pc winkel en laat hem installeren. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 21:06:
Okay iedereen hartstikke bedankt, ik neem hem binnenkort mee naar een pc winkel en laat hem installeren. :D
Doe dit niet, er is niks makkelijkers dan een videokaart installeren is net lego.
Je klikt hem gewoon in het slotje en sluit je twee kabels aan:p
Tweaker/Iemand in de buurt kan je wel helpen of er is ook een video van HWI die laat alles stap voor stap zien;)
Dit bespaart je weer geld :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Okay, toch bedankt voor het advies ;)
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 21:26:
[...]

Doe dit niet, er is niks makkelijkers dan een videokaart installeren is net lego.
Je klikt hem gewoon in het slotje en sluit je twee kabels aan:p
Tweaker/Iemand in de buurt kan je wel helpen of er is ook een video van HWI die laat alles stap voor stap zien;)
Dit bespaart je weer geld :p
Pagina: 1