Vandaag heb ik de Samsung S23A750D 3D 23'' monitor binnen gehad.
Wilde graag een 120hz monitor en 3D gamen leek me ook niet verkeerd.
Deze monitor heeft slechts 1 HDMI en 1 DisplayPort aansluiting. Nu dacht ik dat mijn Ati Radeon 6870 DisplayPort had, maar dit blijkt een DisplayPort mini te zijn. Omdat ik verder geen DisplayPort (mini) verloopjes heb liggen heb ik het scherm maar via HDMI aangesloten.
Echter het probleem is nu dat ik in Windows en in de Ati driver niet 120hz kan selecteren, voor geen enkele resolutie.
Waar ligt dit aan? Kan dit niet over HDMI en moet ik gewoon een DisplayPort convertor halen? Zoja, wat voor een? van DP mini naar DP óf van DVI Dual Link naar DP?
Het volgende heb ik geprobeerd:
* Nieuwste ATI Drivers
* Monitor drivers van samsung site
* aangesloten op laptop met Nvidia kaart.
* met laptop geforceerd op 120hz via custom resolution
Is er hier iemand die zijn monitor wel op 120hz heeft via een hdmi kabel?
Wilde graag een 120hz monitor en 3D gamen leek me ook niet verkeerd.
Deze monitor heeft slechts 1 HDMI en 1 DisplayPort aansluiting. Nu dacht ik dat mijn Ati Radeon 6870 DisplayPort had, maar dit blijkt een DisplayPort mini te zijn. Omdat ik verder geen DisplayPort (mini) verloopjes heb liggen heb ik het scherm maar via HDMI aangesloten.
Echter het probleem is nu dat ik in Windows en in de Ati driver niet 120hz kan selecteren, voor geen enkele resolutie.
Waar ligt dit aan? Kan dit niet over HDMI en moet ik gewoon een DisplayPort convertor halen? Zoja, wat voor een? van DP mini naar DP óf van DVI Dual Link naar DP?
Het volgende heb ik geprobeerd:
* Nieuwste ATI Drivers
* Monitor drivers van samsung site
* aangesloten op laptop met Nvidia kaart.
* met laptop geforceerd op 120hz via custom resolution
Is er hier iemand die zijn monitor wel op 120hz heeft via een hdmi kabel?