Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
Zo'n opstelling wordt een WDS (Wireless Distribution System) genoemd. Ik dacht dat de 1043 deze optie wel had, maar weet ik niet helemaal zeker.
Edit: Kijk hier even: http://www.flickr.com/photos/vadim_plessky/5137489212/
Staat blijkbaar onder wireless settings een WDS optie.
Edit: Kijk hier even: http://www.flickr.com/photos/vadim_plessky/5137489212/
Staat blijkbaar onder wireless settings een WDS optie.
[ Voor 33% gewijzigd door Ixtince op 01-11-2011 20:08 ]
Ah kijk dat is precies wat ik even moest weten!
Optie is gezet, wireless geselecteerd, password opgegeven.
Volgens de status 'Run' zou dat nu moeten werken, maar alle met mijn router verbonden apparaten hebben geen verbinding. Ik duik Google weer op, thanks voor de hulp
Volgens de status 'Run' zou dat nu moeten werken, maar alle met mijn router verbonden apparaten hebben geen verbinding. Ik duik Google weer op, thanks voor de hulp
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
Het zou misschien met de DHCP server te maken kunnen hebben, die moet namelijk op de WR1043ND worden uitgeschakeld (volgens deze link). Dan zou de modem/router van je buren een ip-adres moeten toewijzen en zou het moeten werken:)Kaastosti schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 20:24:
Ah kijk dat is precies wat ik even moest weten!
Ja die had ik ook gevonden, hielp helaas niet. Wat ik ook lees is dat je bij twee verschillende routers alleen WEP kunt gebruiken als beveiliging. Dat kan ook nog een oorzaak zijn.
Moet niet uit maken als je handmatig Ip instelt werkt het dan welKaastosti schreef op woensdag 02 november 2011 @ 21:09:
Ja die had ik ook gevonden, hielp helaas niet. Wat ik ook lees is dat je bij twee verschillende routers alleen WEP kunt gebruiken als beveiliging. Dat kan ook nog een oorzaak zijn.
Pagina: 1